Chceme změnit herní průmysl, vyhlašují autoři Cyberpunk 2077 svůj ambiciózní plán
Cyberpunk 2077 nemá být pouze vynikajícím RPG, ale má rovnou také změnit celý herní průmysl. Tato slova zazněla od Patricka Millse, který se ve vývojářském studiu CD Projekt RED stará o úkoly, které pak hráč bude ve hře plnit.
V rozhovoru s magazínem Edge Mills prozradil, že v CD Projektu byla vždy přítomna ambice, ukázat hernímu průmyslu, jak se tahle práce má dělat. Pryč od etablovaných metod a naopak hledat nové, neprobádané cesty. “Chceme změnit herní průmysl. Chceme ukázat, že děláme věci jinak. Nemusíme dělat všechno, jako ostatní. Naším mottem je, že jsme rebelové,” uvedl Patrick Mills.
V případě Cyberpunku 2077 přitom nepůjde jen o neotřelou hratelnost, ale také netradiční vyprávění příběhu. Autoři se podle Millse v žádném případě nebojí politických témat a nebudou se jim vyhýbat. Od hry prý máme čekat “velkou dávku upřímnosti“. To ostatně odpovídá předchozím výrokům autorů, když tvrdili, že Cyberpunk 2077 bude politickou hrou.
Nakecaj toho hodne…
Naprosto nudná a nezajímavá hra, která propadne, ale alespoň si natlučou a vrátí se k Zaklínačovi.
Ty ses asi zbláznil. Tato hra bude naprostá pecka. To je už teď jasné.
Já chci taky umět věštit budoucnost. Tohle bylo dost hustý. Wow.