Fallout 76 zatím sužují velké technické problémy. V online prostředí jsou ještě závažnější
V návaznosti na zahájené betatestování Falloutu 76 se začaly objevovat informace o starých známých problémech Creation Enginu, na kterém novinka, stejně jako všechny hry od vývojářského studia Bethesdy, běží. Kvůli navázání fyzikálních výpočtů na framerate může při příliš vysokém počtu snímků za vteřinu docházet k nejrůznějším chybám.
Tip: Vše o Falloutu 76 na jednom místě
Tento problém dobře znají hráči Skyrim i Fallout 4 a jak se zdá, nevyhnul se ani Falloutu 76, přestože Bethesda měla dostatek času s tím něco udělat. Standardně je ve hře nastaven V-Sync, který zajišťuje to, že fps nemůže být vyšší než obnovovací frekvence monitoru. To však lze změnit prostřednictvím INI souboru.
Mnozí hráči skutečně počítali s tím, že Fallout 76 tyto problémy mít bude, takže to není kdovíjaké překvapení. Ale jak se ukazuje, tyto bugy jsou mnohem závažnější v multiplayerové online hře než v klasickém singleplayerovém dobrodružství, kterým byli zástupci sérií Fallout a The Elder Scrolls doposud.
Bethesda podle svého vyjádření problémy zná a chce ještě před oficiálním vydáním hry připravit opravu. Ale vzhledem k tomu, že jde v podstatě o vlastnost Creation Enginu, jeví se kompletní vymýcení tohoto bugu jako nemožné.
Nejde přitom o jediný technický problém hry. Jak se ukazuje, přinejmenším betatestovaná verze zdaleka není odladěná tak, jak by si hráči v této fázi představovali a je otázkou, zda to vývojáři stihnou do termínu. Day-one patch bude nutností, protože v současné době už se hra lisuje na disky a chystá do oficiální distribuce. Bethesda už ostatně před časem varovala, že Fallout 76 bude plný chyb, což je poněkud zvláštní sdělení od zodpovědného studia. Hře to na popularitě rozhodně nepřidá. Už tak se musí potýkat s negativně nastavenými fanoušky, kteří se těžko smiřují s tím, že se Fallout 76 přesunul do online prostředí.
Fallout 76 vychází 14. listopadu, a to na PC, Playstation 4 a Xbox One.
Komentujte