Když legendy zklamou. RPG Underworld Ascendant je ukázkový propadák
Pakliže jste se těšili na návrat legend herního průmyslu, Warrena Spectora a Paula Neuratha, který ohlásili ve svém titulu Underworld Ascendant, patrně jste od hry měli velká očekávání. Co také jiného čekat od vývojářů, kteří formovali podobu novodobých RPG a mají na svědomí bezpočet fantastických herních zážitků.
Ale už skutečnost, že Underworld Ascendant vyšel velmi potichu a bez velké pompy, dávalo tušit, že něco není v pořádku. A bohužel se to následně potvrdilo v recenzích, které dle serveru Metacritic svorně hovoří o propadáku a jejichž průměr se zastavil na 38 %. Ani hodnocení hráčů samotných na Steamu není valné.
Underworld Ascendant navazoval na vynikající dungeony Ultima Underworld, ovšem stejné kvality neprokázal. V první řadě je hra výrazně zabugovaná, což jí v některých momentech činí až nehratelnou. To by se ještě dalo opravit – mnohem problematičtější výtky však směřují k tomu, že hra v podstatě nudí, byť na první pohled vypadá pěkně.
Takový propadák zkrátka od Warrena Spectora nikdo nečekal. Z tohoto hlediska začíná být jím chystaný System Shock 3 rovněž velmi rizikový. Otázkou je, zda to vývojářské studio OtherSide Entertainment po takovém výplachu nezabalí úplně.
Komentujte