Mobilní verze PUBG má více uživatelů než všechny varianty Fortnite
V poslední době museli i hrami nepolíbení lidé postřehnout, že se na herní scéně objevil nový fenomén – Fortnite. Mluví se o něm všude, a to i v negativních konotacích, kdy ruší výuku, případně způsobuje závislost. Většina zpráv je ale pochopitelně pozitivních a v listopadu pak vývojářské studio Epic Games mohlo oznámit, že hra překonala hranici 200 milionů registrovaných hráčů.
V podstatě se tedy mělo za to, že duel mezi Fornite a konkurenčním Playerunknown’s Battleground je rozhodnut. Ačkoliv si ani druhý jmenovaný titul nevede špatně, Fortnite ho v posledních měsících na všech frontách zastiňuje. Tedy alespoň to tak z evropského a amerického pohledu vypadá.
Z pohledu asijského tomu ale je dost možná úplně jinak. Jak upozornil magazín The Verge, titul PUBG je nesmírně populární na lidnatých trzích v čele s Čínou a Indií. Hraje se zde především mobilní verze, která má sama o sobě více než 200 milionů uživatelů. Pokud bychom k tomu připočítali ještě PC a konzolové verze, bylo by to nejspíše právě PUBG, které by vykázalo největší počet registrovaných hráčů.
Jde pochopitelně spíše o abstraktní čísla, protože aktivních hráčů obou titulů je o poznání méně. Odhady se pohybují kolem 30 milionů. Další věcí je monetizace těchto hráčů, v čemž je skutečně úspěšnější Fortnite, což je zase dáno jeho orientací na bohatší trhy.
Komentujte