Ancestors: The Humankind Odyssey vyšlo potichu. Recenze jsou rozpačité
Když vyjde ambiciózní hra tak potichu, jak to nyní předvedla Ancestors: The Humankind Odyssey, vždy je zapotřebí zbystřit, protože se asi něco nepovedlo tak, jak mělo.
Ancestors: The Humankind Odyssey je prvotinou studia Panache, za kterým nestojí nikdo menší než slavný herní designér Patrice Désilets, který stvořil značku Assassin’s Creed, aby se následně s Ubisoftem rozhádal. Následně se přesunul do THQ, jenže to zkrachovalo. Jeho další projekt tak na sebe nechal dlouho čekat a mnozí si od něj hodně slibovali.
Ancestors: The Humankind Odyssey je akcí, která vás nechá projít lidskou evolucí, což je jistě skvělá myšlenka, ale druhá věc je udělat z toho zábavnou hru. A to se podle všeho příliš nepovedlo. Recenze se shodují v tom, že Ancestors mají řadu skvělých myšlenek, ale příliš nedrží pohromadě jako hra, která by hráče motivovala k dalšímu postupu. Jak se tak mnohdy stává, ačkoliv je na papíře vlastně všechno době, v reálu to příliš nefunguje.
Aktuální průměr z recenzí na serveru Metacritic je 69 %, což navíc podporuje několik kritik, které šly s hodnocením nebývale vysoko. Medián se však drží někde kolem 50 – 60 %, což na podobně ambiciózní titul není vůbec dobré.
Ancestors: The Humankind Odyssey je k dispozici na PC, Playstation 4 a Xbox One.
Nikdo z nich to nehral dyl jak 4 hodiny, ale zavery na hru delat budou, me to prijde jako Psycho hra v Enderove hre 😀
Je to solidni psycho, ale pekne slozite.