Borderlands 3 trápí vážné technické problémy na všech platformách
Borderlands 3 vyšlo 13. září na PC, Playstation 4 a Xbox One. Další podobností napříč všemi platformami jsou technické problémy hry. Ať už na PC nebo konzolích, hráči si masově stěžují na špatný framerate a další problémy, které jim kazí zážitek z hraní.
Pokud jde o PC, tady hráči často zmiňují mikrocukání. Vývojářské studio Gearbox na Twitteru uvedlo, že o problémech ví a aktuálně je zkoumá. Hráči, kterých se to týká, mají prý vyplnit tiket na podpoře, což pomůže při rychlé identifikaci chyb.
Oficiální fórum Borderlands 3 je přitom aktuálně zaplavené stížnostmi na technické provedení hry. Ať už jde o ztracené uložené pozice, špatný framerate, dlouhé nahrávací časy nebo dokonce nechvalně proslulé bluescreeny. Podle všeho je hra všechno, jen ne dobře optimalizovaná. Pokud například zacílíte s pomocí dalekohledu, je prakticky jisté, že zažijete masivní framedrop. Hráči, kteří používají DirectX 12, pak referují o nahrávacích časech dosahujících neskutečných 8 minut.
Zajímavé je, že tentokrát netrpí pouze PC hráči, což je poměrně obvyklé, když optimalizace na nejrůznější sestavy dá přeci jenom trochu zabrat. Gearbox zjevně nevěnoval dostatečnou péči ani konzolovým verzím. Také zde dochází k nepříjemným propadům ve framerate a hra dokonce úplně padá.
Gearbox už dříve ústy svého šéfa Randy Pitchforda informoval o tom, že se Borderlands 3 prodává skvěle. Například na PC zaznamenává hra přibližně dvojnásobek zároveň hrajících hráčů než druhý díl.
Tak jsem asi jediný komu ta hra jede úplně v pořádku? Žádný Input Lag, vysoké zatížení CPU / sítě, padání? Jestliže se lidé pokouší hru zapnout na DX12 na svém počítači, který jen o fous splňuje minimální požadavky, tak se vůbec nedivím. U konzolí je to už jiné..