Blizzard se nechce věnovat mobilním a konzolovým hrám na úkor těch počítačových

Po loňském BlizzConu zažilo vývojářské studio Blizzard asi dosud největší krizi v řadách svých fanoušků. Ty totiž doslova rozzuřilo oznámení mobilní hry Diablo Immortal, která navíc působila poněkud bezduše, když se přitom těšili na regulérní Diablo 4, které však představeno nebylo. Legendárnímu studiu pak dalo docela dost práce, aby tuto bouři v rámci komunity utišilo.

Nyní se k této nehezké situaci vrátil nový prezident Blizzardu J. Allen Brack. V rozhovoru vysvětlil, že v týmu diskutovali o tom, co tuto reakci fanouškovské základny vyvolalo. Myslí si, že to byla nedostatečná komunikace v tom směru, že Blizzard zůstává firmou vyvíjející primárně PC hry. A dodal, že na tuto pozici nerezignuje ve prospěch mobilních a konzolových her.

Je to ale přeci jen docela diplomatické vyjádření, protože Brack se zároveň nechal slyšet, že Blizzard zkrátka chce být aktivní také v dalších oblastech, a proto vyvíjí rovněž hry pro mobily a konzole. Tyto platformy tak chce také podporovat, ale aniž by se vykašlal na PC. Brack také ujistil fanoušky o tom, že by firma nikdy mobilní hry nevyvíjela, kdyby si nebyla jistá jejich kvalitou.

Je však otázkou, zda budou J. Allenu Brackovi fanoušci věřit. Přeci jen nahradil dlouholetého prezidenta Blizzardu Mikea Morhaima, který zároveň patřil k otcům zakladatelům studia. Spekulovalo se o tom, že odchod Morhaima byl zapříčiněn nesouhlasem s tím, jak chce mateřská společnost Activision studio Blizzard dále “rozvíjet”, respektive nutit do něčeho, co mu není vlastní.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na