Autoři nečekaného hitu Disco Elysium chtějí vytvořit datadisk a pokračování
Disco Elysium se zjevilo jako blesk z čistého nebe a naprosto opanovalo žebříčky nejlépe hodnocených her tohoto roku. Toto RPG ukázalo, jak moc hráči baží po něčem novém, co je ale zároveň velmi dobře promyšlené a fungující. Z tohoto hlediska můžeme být jedině rádi, že se do tohoto zvláštního světa pravděpodobně ještě podíváme.
Kromě toho, že hra uspěla u kritiků, se také velmi dobře prodává, a tak nepřekvapí, že estonské vývojářské studio ZA/UM už přemýšlí, jak na úspěch navázat. “Máme neuvěřitelně odvážný seznam projektů, který bychom chtěli v rámci Elysium vytvořit. Tím posledním, který chci udělat až mi bude 50 až 60 let, kdy budu moct dát stranou veškeré přemýšlení o komerčním úspěchu, abych mohl postupovat co nejkoncepčněji, je varianta stolní hry,” říká s lehkou nadsázkou hlavní designér hry Robert Kurtvitz. Už vážněji dodává, že studio aktuálně rozpracovává plány na rozšíření Disco Elysium a také na plnohodnotné pokračování. O čem v něm půjde, zatím není známo. Měl by však být zachován netradiční koncept hry.
Kromě toho Robert Kurtvitz napsal román ze světa Disco Elysium, který se jmenuje Sacred and Terrible Air. V příštím roce má být přeložen do angličtiny. Univerzum tohoto světa tak začíná žít skutečně bohatým životem.
Komentujte