Budoucnost série Splinter Cell stále nejistá. Staronové jméno v Ubisoftu ale zvýšilo šance
Opět se nahlas mluví o možném pokračování oblíbené série Splinter Cell, která už delší čas leží u ledu, byť se tu a tam objevují náznaky, že by tomu tak už nemělo být dlouho. Aktuálně zvedlo pomyslné šance jméno Maxima Belanda, který se po měsících strávených v Epic Games vrátil k Ubisoftu. Ten byl za sérii dříve z pozice kreativního ředitele zodpovědný.
Belandova historie v herním průmyslu není vůbec krátká. Více než 20 let byl zaměstnán na různých pozicích v Ubisoftu. To se mu nicméně v březnu loňského roku už trochu omrzelo, a tak zamířil k Epic Games, kde se podílel na veleúspěšném Fortnite. Zjevně ho to ale rovněž kdovíjak nenaplňovalo, protože se nyní do Ubisoftu vrací. Bude součástí přestavěného redakčního týmu, který se má postarat o větší různorodost her od Ubisoftu. Jako jeden z viceprezidentů tohoto tělesa dostane na starost některou ze silných sérií vydavatele.
Beland se dříve podílel na různých titulech Ubisoftu. Působil jako hlavní designér a kreativní ředitel Rainbow Six: Vegas, stejně jako šéf vývoje Assassin’s Creed. V případě Splinter Cellu zodpovídal za poslední dva díly série: Conviction z roku 2010 a Blacklist z roku 2012.
Přestože návrat Belanda by neměl být automaticky vykládán ve spojitosti se Splinter Cellem, není úplně vyloučeno, že v rámci restrukturalizace Ubisoftu na tuto značku nyní přijde řada. Ještě loni firma tvrdila, že pro sérii nemá dostatek zajímavých myšlenek. Ty by však nyní mohla najít, protože Splinter Cell (podobně jako Prince of Persia) dnes působí jako neokoukaná, a přesto silná značka. To je rozdíl oproti jiným franšízám Ubisoftu, které jsou už velmi ohrané.
Komentujte