Fantastický trailer Cyberpunk 2077 ukazuje, jak se bude hrát nejočekávanější hra současnosti
Vývojářské studio CD Projekt Red sice před pár dny hráče zarmoutilo tím, že Cyberpunk 2077 znovu o několik měsíců odložilo, ale nový trailer napěchovaný záběry z hraní, to do značné míry kompenzuje a znovu potvrzuje, že tento titul je nejočekávanějším kouskem tohoto roku právem. V traileru nahlédnete na to, jaká dobrodružství hrdinu nebo hrdinku V ve městě Night City čekají. Spolu s kolegou Jackiem se vydává hledat čip, který má zaručovat věčný život. Ale úkol nedopadne úplně podle představ.
Čtěte také: Na motivy Cyberpunku 2077 vznikne seriál od Netflixu
Podle autorů představuje trailer hry prolog celé hry. Samotné RPG pak má být ještě mnohem rozsáhlejší. K vidění je každopádně několik zajímavých elementů, například jízda po Badlands, což je divoké okolí obklopující Night City a zároveň domov nomádů. Dostanete také ochutnávku takzvaného braindancingu, v jehož případě se jedná o vzpomínky jiných osob, do kterých se můžete ponořit. Braindancing je možné brát jako zábavu, ale také jako trénink.
Nový trailer každopádně potvrzuje, že Cyberpunk 2077 bude výjimečným počinem. Vychází 19. listopadu 2020 na PC, Playstation 4 a Xbox One.
Grafické vymoženosti Cyberpunku 2077
- DLSS 2.0. – podpora této funkce pomůže vylepšit výkon.
- Ray-tracovaná technologie Ambient Occlusion – technologie ambient occlusion je metoda stínování a vykreslování používaná k výpočtu toho, jak moc je každý bod ve scéně vystaven okolnímu osvětlení. Její použití umožňuje vykreslování nových stínu technologie ambient occlusion, které vrhají objekty na zemi a které přirozeným způsobem ztmavují povrchy, předměty a další herní prvky. Ve hře Cyberpunk 2077 je možné ray-tracovanou technologii ambient occlusion použít společně s místním osvětlením, a to pro odhadnutí efektů místního stínování v bodech, kde stíny chybí – to značně vylepšuje kvalitu efektů technologie ambient occlusion.
- Ray-tracované dynamické osvětlení – tento efekt zachycuje světelnost nebe a také světlo vyzařované různými povrchy, které je obtížné vykreslovat pomocí tradičních technik. Po zapnutí tohoto efektu billboardy a další osvětlené povrchy a objekty zesvětlují své okolí přirozeně zbarveným světlem a Slunce i Měsíc realisticky osvětlují město Night City.
- Ray-tracované odrazy – ve hře Cyberpunk 2077 jsou ray-tracované odrazy používány na všech površích a dokáží pokrýt až několikakilometrovou plochu, což umožňuje dosáhnout realistických odrazů na velké vzdálenosti. Jsou přítomné u zamlžených i průhledných objektů a povrchů a prostřednictvím jednoho odražení paprsků od scény simulují způsob, jakým se světlo odráží od lesklých a kovových povrchů.
- Ray-tracované stíny – ray-tracing vývojářům umožňuje do her přinášet dokonalé stíny bez kompromisů a bez omezení stínových map. Ve hře Cyberpunk 2077 jsou přidány směrové stíny plynoucí ze slunečního a měsíčního svitu, které jsou založeny na síle světla, rozptylování světla v mracích a dalších faktorech.
Komentujte