Ambiciózní pirátská akce Skull & Bones se předělává. Chce nabídnout ojedinělý perzistentní svět

Foto: Ubisoft

Hry od vydavatelské společnosti Ubisoft se po nedávné akci Ubisoft Forward těší velkému zájmu médií i hráčů. Mluví se především o Far Cry 6, Assassin’s Creed: Valhalla a Watch Dogs: Legion. Po dlouhé době jsme se přitom dočkali také informací o nesmírně ambiciózním námořním pirátském počinu Skull & Bones.

Tento titul měl poprvé vyjít už v roce 2018, jenže se tak nestalo a vydání se neustále odkládalo, až se o hře přestalo mluvit úplně. Někteří dokonce spekulovali o tom, že Ubisoft vývoj potichu zrušil. Jenže tak se nestalo a práce na Skull and Bones běží dál. Potvrdily se však spekulace o tom, že vývoj byl de facto restartován a autoři začali nanovo, protože dosavadní výsledky nebyly uspokojivé.

Už při oznámení Skull & Bones se hodně mluvilo o rozsáhlém otevřeném světě a multiplayerových námořních bitvách v Indickém oceánu 18. století. Podle nových informací vývojářské studio Ubisoft Montreal se rozhodlo odchýlit od běžného konceptu open-world her. Například plánuje, že hráčská komunita bude mít “live” vliv na pirátský svět. Hráči by také měli dostat lepší možnosti ke spolupráci, aby mohli bojovat nejen proti sobě, ale také spolu.

V souvislosti s novinkami se ve vývoji odehrála také důležitá personálie na pozici kreativního ředitele. Elisabeth Pellen vystřídala Justina Farrana.

Myšlenka Skull & Bones vycházela původně z námořních soubojů v Assassin’s Creed: Black Flag. V této sérii se od té doby objevily několikrát. Chystaný díl Assassin’s Creed: Valhalla už ale námořní bitvy nenabídne.

Aktuálně se s vydáním Skull & Bones počítá v roce 2021, kdy kromě PC, Playstation 4 a Xbox One vyjde pravděpodobně také na novou generaci konzolí.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na