Wolfenstein 2: The New Colossus – rozhodnutí z prvního dílu budou mít následky

Wolfenstein 2: The New Colossus nebude jen rozsáhlejší než předchůdce, ale z hlediska techniky vyprávění příběhu ještě propracovanější. Už v prvním díle toho, co je dnes prezentováno jako ucelená trilogie, měla naše rozhodnutí docela zásadní následky a vyústila ve dvě rozdílné časové osy.

Čtěte také: Obsah Season Passu Wolfenstein 2: The New Colossus

Rozhodnutí z prvního dílu by se přitom v pokračování neměla ztratit. Vývojáři však nepočítají s možností využít uložené pozice z jedničky, což je přeci jen trochu komplikované a ne každý by takovou možnost měl. Rozhodli se proto pro jinou variantu. “Budete mít možnost vybrat si svou časovou osu v prologu. Podporovat budeme obě,” říká kreativní ředitel hry Jens Matthies.

Takže dobré zprávy pro hráče a další důkaz toho, že vývojářský tým MachineGames věnuje Wolfenstein 2: The New Colossus věnuje opravdu hodně péče a pozornosti k detailům. Hra má vyjít 27. října 2017.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na