Wolfenstein 2: The New Colossus – rozhodnutí z prvního dílu budou mít následky
Wolfenstein 2: The New Colossus nebude jen rozsáhlejší než předchůdce, ale z hlediska techniky vyprávění příběhu ještě propracovanější. Už v prvním díle toho, co je dnes prezentováno jako ucelená trilogie, měla naše rozhodnutí docela zásadní následky a vyústila ve dvě rozdílné časové osy.
Čtěte také: Obsah Season Passu Wolfenstein 2: The New Colossus
Rozhodnutí z prvního dílu by se přitom v pokračování neměla ztratit. Vývojáři však nepočítají s možností využít uložené pozice z jedničky, což je přeci jen trochu komplikované a ne každý by takovou možnost měl. Rozhodli se proto pro jinou variantu. “Budete mít možnost vybrat si svou časovou osu v prologu. Podporovat budeme obě,” říká kreativní ředitel hry Jens Matthies.
Takže dobré zprávy pro hráče a další důkaz toho, že vývojářský tým MachineGames věnuje Wolfenstein 2: The New Colossus věnuje opravdu hodně péče a pozornosti k detailům. Hra má vyjít 27. října 2017.
Komentujte