Star Citizen: Squadron 42 musí být perfektní. Jinak ho neukážu, říká Roberts
Když se začne mluvit o chystaném megaspektáklu Star Citizen, přijde dříve či později řeč také na Squadron 42, obzvláště na jeho neupřesněné vydání, málo informací, trailerů a gameplay videí k této singleplayerové kampani od studia Foundry 42.
Hlavně neklamat
Nyní vývojářský tým kolem legendy Chrise Robertse vysvětlil, proč je tak dlouho ticho po pěšině a zda to náhodou neznamená možné problémy. “V případě Star Citizenu rád ukazuji pokroky i tehdy, když nejsou perfektní,” pravil božský Chris v rozhovoru s německým magazínem Gamestar. “Ale pro Squadron 42 tohle nechci. Když ho ukážu, chci, aby to bylo podobné jako když Activision nebo Bethesda prezentují novou hru na E3 – s tím rozdílem, že vše, co budeme prezentovat my, se ve hře opravdu stane,” neodpustil si Roberts popíchnutí směrem ke gigantům herního průmyslu. “Chci ukázat kompletní systém, ve kterém bude vše tak, jak má být a bez nějakých nouzových nebo dočasných řešení vytvořených jen pro to, abychom mohli prezentovat.”
S ohledem na mimiku charakterů ve hře, z nichž některé budou namluveny hollywoodskými hvězdami jako je Mark Hamill, šéf Cloud Imperium Games uvedl, že “bude přinejmenším tak dobrá nebo lepší, než jsme viděli ve srovnatelných AAA hrách a já nebudu spokojen, dokud toho nedosáhneme.”
Společné prvky se Star Citizen
Aktuálně má ve vývoji přednost Star Citizen, který míří do fáze Alpha 3.0, což má být první raná verze tohoto MMO světa, který používá spoustu technologií, jež budou využity také pro Squadron 42. “Pracujeme velmi tvrdě a děláme dobré pokroky. Klíčové prvky, které potřebujeme pro Squadron 42, jsou důležité i pro Alphu 3.0,” vysvětluje Chris Roberts.
Podle svých slov autoři hry chápou frustraci hráčů z toho, že o hře není nic moc známo. Brian Chambers, který funguje frankfurtské pobočce vývojáře Foundry 42, ospravedlňuje chybějící trailery a herní záběry obavou ze spoilerů. “Jak rád bych ukázal a vyprávěl víc, nakonec vidím cinematické záběry Squadron 42 a epické souboje každý týden, ale bohužel k tomu nemůžu víc dodat, už jen proto, abych chránil příběh.”
Chris Roberts je přesvědčený, že Squadron 42 naplní veškerá očekávání do něj vkládaná. “Až to lidé uvidí, pochopí, a myslím, že za to budou rádi. A Brian Chambers dodává: “Trvá to déle, než jsme všichni chtěli. Ale víme, že to bylo správné rozhodnutí.”
Možná, že jde Chris Roberts a spol. opravdu dobrým směrem, který by měli zvážit i ostatní tvůrci her. Mnohdy toho totiž o svých titulech před vydáním prozradí až příliš a hráči pak nemají být z čeho překvapení a nadšení. A nezřídka se bohužel stává, že ukazují něco, čím výsledná hra nakonec vůbec není.
Komentujte