Prodeje Titanfall 2 tvůrce nepotěšily

Když vycházel Titanfall 2, mnozí hráči se divili, že se tak děje v krátkém okně mezi Battlefieldem 1 a Call of Duty: Infinite Warfare. Byl to odvážný krok a jak se nyní ukazuje – nevyšel. Podle šéfa studia Respawn, Vince Zampelly, se hra neprodávala špatně, ale měla se prodávat lépe. Diplomatickou řečí tak naznačuje, že to za moc nestálo a očekávání rozhodně nebyla naplněna. Titanfall 2 byl zkrátka až tím třetím vzadu.

“Hra byla úspěšná. Prodávala se dobře, ale ne tak dobře, jak by měla. Možná bylo přeplněno, možná byla cenová politika příliš agresivní a byl to pro naší hru obtížný moment vydání,” uvedl Zampella. Vydavatel Electronic Arts tehdy vycházel z toho, že jeho dva tituly, tedy Battlefield a Titanfall 2, osloví odlišné cílové skupiny. Nakonec tomu tak úplně nebylo a hry na sobě kanibalizovaly.

Zampella se pro Gamespot pozitivně vyjádřil o komunitě Titanfall 2, která podle něj není tak toxická jako v jiných hrách, za což fanouškům děkuje.

Titanfall žije dál

Přestože zatím nedošlo k oznámení Titanfall 3, značka žije dál. Už 10. srpna vyjde mobilní strategie Titanfall: Assault a další tituly se chystají. “Je důležité značku udržovat při životě. Musím říct, že pracujeme na dalších hrách Titanfall. Máme kreativního ředitele pro značku, který dohlíží na všechny formáty značky a stará se o to, aby nadále rostla. Pracujeme na dalších věcech, které zatím nebyly oznámeny, ale stále trčíme v univerzu Titanfallu,” upřesnil Vince Zampella.

Po vydání Ultimate Edition ale nebudou následovat další bezplatné obsahové přídavky pro Titanfall 2. Studio se chce soustředit na nové věci. Kromě Titanfallu má Respawn ve vývoji zatím neoznámenou hru ze světa Star Wars, na které se podílí tvůrce série God of War Stig Asmussen.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na