Prokletou českou hru DayZ opouští její kreativní ředitel. Už mě nepotřebují, říká Brian Hicks

Foto: DayZ

Na oficiálním webu DayZ se objevila překvapivá zpráva. Vývoj hry opouští jedna z nejvýznamnějších postav, kterou je dosavadní kreativní ředitel Brian Hicks. Uvedl, že se cítí v podobné pozici jako kdysi duchovní otec celého projektu, Dean Hall, tedy že už není “déle potřebný”. To nezní jako příliš příjemný rozchod, ale Hicks diplomaticky dodává, že hra je nyní v takovém stavu, v jakém jí vývojářský tým celé roky chtěl mít.

Je otázkou, zda si to samé myslí také hráči, kteří celé roky marně čekají na to, že hra bude konečně dokončena, což se českému vývojářskému studiu Bohemia Interactive stále nedaří. Odchod kreativního ředitele projektu tomu také zřejmě příliš nepomůže.

Nástupcem Briana Hickse na pozici kreativního ředitele vývoje se stane Peter Nespešný, který se na DayZ dlouhodobě podílí v roli jednoho z hlavních designérů.

DayZ čeká v blízké době update na verzi 0.63, která má přinést zcela nový engine, animace a chování zbraní, stejně jako správu inventáře. Stále to však není kýžená hotová verze hry.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Redaktor zpravodajství serveru Gamebro.cz. Milovník příběhových her, ať už těch akčních nebo RPG.

4
Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Milan
Host
Milan

Proboha to si tohle někdo zapne v dnešní době ? :-DD DayZ bylo “in” tak před 2 – 3 lety … jinak hra po sto letech stále ve verzi 0.63 a z autorů vypadne, že je v podstatě hotová. To snad ani nemá cenu už komentovat.

James
Host
James

Prej je ve stavu ve kterým ji chtěli mít.Je to idiot a článek je propaganda;

Funboy
Host
Funboy

on někdo stále čeká na dokončení? no to jsou mi věci XD

Filip
Host
Filip

Dayz ještě někdo hraje ? I módy na armu mají víc co nabídnout než SA.