Akce Vampyr bude mít pouze jednu pozici pro uložení. Tvůrci chtějí, aby se hráči museli vypořádat se svými rozhodnutími
Upíří akční RPG Vampyr klade značný důraz na příběhovou stránku, s níž se pojí obtížná morální rozhodnutí. A aby tato byla ještě složitější, rozhodli se autoři z vývojářského studia Dontnod, že hráčům dají k dispozici pouze jedinou pozici pro uložení stavu hry. To podle nich povede k tomu, že hráči se svými rozhodnutími budou muset žít a nést jejich břímě v dalším průběhu děje.
Tato informace o hře Vampyr řadu hráčů znepokojila. Ne snad proto, že by nesouhlasili s přístupem autorů, spíše mají mnozí z nich zkušenosti s různými technickými chybami, kdy se uložená pozice poničila, případně skončila na místě, odkud se už nedalo dostat. Vývojáři však hráče uklidňují a tvrdí, že dělají vše proto, aby hra byla technicky naprosto bezproblémová.
Vampyr by vám měl zabrat přibližně 20 herního času, což je dostatečně prostor pro nejrůznější dilemata. Ostatně, není jednoduché být lékařem, který složil přísahu, a zároveň krvelačným monstrem.
Vampyr vychází 5. června na PC, Playstation 4 a Xbox One.
Tak zas na druhou stranu to celkem chápu, quick-save je prostě výdobytek konzumního hráče, nemusíš to hrát, je dalších deset tisíc titulů kde ten quick-save máš. Přijde mi to naopak velmi, dobrý tah. Konečně se lidi budou rozmýšlet, než něco udělají a uvědomí si tíhu jejich volby 🙂 Činy bez následků(quick save) je pro teplouše.
souhlasim , nikdo prece nikoho nenuti pouzivat ” F5 ” .
jn. proc nechat hrace hrat, tak jak chtej… musime jim hru zneprijemnit…