Hry s jasným koncem mají na kahánku. Ubisoft plánuje vydávat už pouze nekonečné tituly
Pokud máte v oblibě hry tradičního střihu, kdy si zahrajete zajímavý příběh a po závěrečné sekvenci titul spokojeně odložíte, v budoucnu možná budete mít problém na takovou hru narazit. Další z velkých vydavatelů totiž oznámil, že od tohoto konceptu ustupuje.
Francouzská společnost Ubisoft už chce do budoucna vydávat pouze takové hry, které by k sobě hráče připoutaly dlouhodobě. V podstatě jde o nekonečné tituly, ve kterých budou hráči neustále zásobováni novým obsahem a nebudou tak mít důvod přecházet na jiné hry.
Viceprezident Ubisoftu Lionel Raynaud oznámil, že jeho společnost už nechce vydávat hry, které končí poté, co hráči porazí závěrečného soupeře. Ve vidění Ubisoftu tím zábava teprve začíná a hráči v ten moment dostanou nové výzvy.
A jak to vidíte vy? Zamlouvá se vám trávit v jedné hře více času než dosud, nebo jste naopak zastánci objevování stále nového, kdy vám různé hry otevírají čerstvé světy a herní mechanismy?
Nebecte hnupove.hejtujete UBI a hrajete od nich nejvic her.
ja jsem pro doba se meni a urcite to nebudou vschny hry.
Ubi?už nikdy…Jinak pěkné pozadí z Hellgate:)
Kdyby se radši Bugisoft zaměřil na odstaňování chyb ve hrách co už provozuje. I těch online. Třeba v Heroes online neudělali nový obsah nebo sebemenší opravu skoro tři roky. A další dvě onlinovky v klidu ukončili, protože jim hráči asi málo sypali. Jestli si takhle představují tu nekonečnost, tak jim to dlouho nevydrží.
No a? Stejně jsou takové typy her nejlepší… ideálně online, doba singleplayerových titulů je doba minulosti. Krásný příklad jsou hry od blizzardu jako WoW apod., nekonečné, nový obsah co dva roky co za to ale fakt stojí.
Bejvávalo. Teď dávají datadisk každý rok nebo každého roku, aby z hráčů vytřískali co nejvíc peněz.V podstatě tam člověk nemá šanci starý datadisk před vydáním novým dohrát. Je to už pouze hektické nekonečné honění se za neustále se vzdalujícím koncem.
GOD OF WAR je hra minulosti ale kdepak ty trdlo
Takže jedna firma – Ubisoft plánuje vydávat nekonečné tituly, a tudíž mají hry s jasným koncem na kahánku? Kdo u vás tuto dedukci vymyslel ? Nebyl to náhodou Okamura? Chápu, že to možná není jediná firma, ale rozhodně jsem si nevšiml, že by to byl snad nějaký převládající přístup vývojářů v herním průmyslu, nezlobte se na mě…
kdyz pak kazdej obsah nebude zase stat xx stovek, ale par korun za DLC, proc ne… jenze tohle vsichni vime, ze nehrozi 🙂