Alpha Centauri 2? Přál bych si akční RPG ve stylu Mass Effectu, tvrdí autor
Fanoušci tahových strategií si pravděpodobně vzpomenou na jednu z největších klasik tohoto žánru. Alpha Centauri vyšla před více než dvaceti lety a stala se jedním z prototypů 4X strategií. Někdy byla popisována také jako Civilizace na mimozemské planetě.
Přes relativně slušný úspěch, který titul zaznamenal, a kultovní status u řady fanoušků, pokračování nikdy nevyšlo. A samotný duchovní otec hry, Bryan Reynolds, v něj již nedoufá. Má však myšlenku na jinou hru ve stejném univerzu. “Nejraději bych tento svět znovu uchopil jako RPG, což by žánrem lépe odpovídalo vyprávění příběhu,” říká Reynolds, který dříve pracoval po boku legendárního Sida Meiera ve vývojářském studiu Firaxis. “Nevím ale, zda by to hráči chtěli a zda by to mělo pro značku smysl.”
“RPG střílečka ve stylu Mass Effectu by byla skvělá,” sní Reynolds dále. V mnoha frakcích, které v Alpha Centauri představil, vidí obrovský potenciál. Některé jsou rozvinuté, jiné méně, některé jsou válkychtivé, další zase připoutané k přírodě. V tomto prostředí by se dal vyprávět skvělý příběh.
Něco nám říká, že pokud by to Reynolds s další Alphou Centauri zkusil na Kickstarteru, setkal by se dost možná s kladnou odezvou.
Komentujte