Anthem bude hra pro celou rodinu, slibuje Bioware
Věhlasné vývojářské studio Bioware si zatím ohledně svého nejnovějšího projektu Anthem příliš nenechalo nahlédnout do karet. Jistě, má jít o akci zaměřenou na multiplayer ve stylu Destiny a The Division. Tedy zkrátka to, co dneska tak dobře frčí.
To vše je umístěno v sci-fi světě, ve kterém spolu hráči na zalesněné planetě bojují proti nepřátelům, sbírají loot a zažívají dobrodružství. Je to herní princip, který se na papíře notně odlišuje od všeho, co Bioware dosud dělalo. Mluvíme především o RPG eposech firmy jako je Dragon Age: Inquisition a Mass Effect. Andromeda. Jak tvůrci přišli na ideu Anthem, prozradil generální manažer Aaron Flynn pro CBC Radio.
Podle něj přišel prvotní podnět od vydavatele a mateřského konceru Electronic Arts. Od něj dostalo Bioware možnost vytvořit kompletně novou vlastní značku, což se v branži neděje příliš často, a tak šanci chytili za pačesy a pustili se do práce.
Anthem jako hra pro (celou) rodinu?
Základní koncept Anthem potom podle Flynna vznikl na základě změněných životních okolností mnoha vývojářů Bioware. Tím chce říct, že všichni o něco zestárli a stali se dospělejšími. Mnozí založili rodiny a mají sny a dcery, které také zajímají videohry. (Sakra, chceme ještě vůbec hry od páprdů, kteří to o sobě navíc ještě s hrdostí prohlašují – pozn. red.)
Proto se v Bioware rozhodli vytvořit hru, kterou by rodiče mohli hrát se svými dětmi.
Jedním z úkolů pro autory proto bude najít s akcí a možným zobrazením násilí zdravou střední cestu. Cílem by mělo být dosáhnout na věkové povolení od 12 nebo od 16 let.
Anthem vyjde koncem roku 2018 pro PC, PS4 a Xbox One.
Komentujte