Assassin’s Creed: Origins zažije každý hráč jinak

Assassin’s Creed: Origins nechce být jen jiný a lepší než jeho předchůdci, ale rád by také nabídl každému hráči zcela osobní herní zážitek. Docílit toho chce tím, že jeho svět bude opravdu velký a plný života.

Ptolemájovský Egypt budou hráči moct poznávat a objevovat v celé jeho šíři a nádheře podle vlastního uvážení. Ve všech koutech tohoto světa si jeho obyvatelé dělají svá každodenní činnosti a řemesla. Ubisoft slibuje méně naskriptovaných událostí a hráči nebudou tolik vedeni za ruku.

“Chceme, aby hráči měli vlastní osobní zkušenost, což znamená méně skriptů a držení za ruku. Vytváříme svět, do kterého dáváme nějaký obsah – máme spoustu questů a lidí, na které narazíš, ti budou vyprávět příběhy. Ale mezitím, když budeš na cestách, se může stát hodně věcí. Žádní dva hráči nebudou mít stejný zážitek – to zkrátka není možné,” tvrdí autoři. “Umělou inteligenci jsme tak přepracovali, že veškerý život ve hře má svou skutečnou AI. Lvi loví antilopy, krokodýli jdou po hroších, když jsou nějací v blízkosti a svět bude zkrátka mnohem živější než dříve.”

Rok vývoje navíc hře pomohl

Kromě fauny narazíte samozřejmě na spoustu lidí, kteří si žijí svými životy. Potkáte také rivalizující frakce, které se navzájem přepadávají, bojují spolu apod.

“Když jsme před třemi a půl lety se hrou začali, chtěli jsme, aby byla globální a plná, takže cílíme na kompletně souvislý, nepřerušovaný svět. Poprvé jsme se té masivní velikosti dotkli v Assassin’s Creed IV: Black Flag a teď ji chceme poprvé dostat na pevninu. Rok vývoje navíc, který jsme dostali, nám opravdu umožnil tuhle kvalitu nabídnout,” uvádí tvůrci pro zářijové vydání magazínu PC Gamer.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na