Autoři Elex nechtějí “páchnoucí DLC”
Německé studio Piranha Bytes patří mezi veterány herního průmyslu z takzvané staré školy. Ani v případě chystaného obřího RPG Elex se nechtějí zpronevěřit svým zásadám a počítají s klasickým vydavatelským modelem. To znamená, že originální hra bude od začátku co možná nejlepší a nejobsáhlejší.
V rozhovoru s magazínem Gamestar se jeden z ředitelů studia, Björn Pankratz, nechal slyšet, že pro hru nechtějí vydávat “páchnoucí DLC”. Tento přístup k hráčům k jejich filozofii nesedí. V minulosti to zkoušeli například v Risen a sebekriticky uznávají, že jim to moc nevyšlo. Hráči si v případě DLC prý vždy myslí, že je to kus vytržený ze hry a prodávaný zvlášť.
Podle Pankratze, který je zároveň projektovým šéfem Elexu, se tým raději soustředí na jednu velkou věc a chce ji udělat co nejlépe. Ostatně, k dobru autorům musíme připsat i to, že na rozdíl od drtivé většiny ostatních hru necpou hráčům nedodělanou v rámci předběžného přístupu, ale vydají ji až bude hotová. Stát se tak má 17. října 2017.
Budoucnost vidí ve dvojce
Nedávno také prosákly informace, že Piranha Bytes dostalo evropskou dotaci na vývoj Elexu 2. Na dotaz mířící tímto směrem Pankratz odpověděl, že pochopitelně musí přemýšlet do budoucna, protože tým si navzdory rozšířeným představám nemůže vzít po dokončení hry dovolenou, ale musí pracovat dále. Na druhou stranu ale řekl, že plány jsou jedna věc a konfrontace s realitou druhá.
Z toho vyplývá, že Piranha Bytes druhý díl Elexu už chystají, ale pokud neuspěje ten první, budou muset síly napřít jiným směrem.
Komentujte