Autoři Zaklínače 3 si nebyli jistí, zda mají ve hře dost obsahu
Zaklínač 3 je jedním z nejlepších RPG posledních let a nezdá se, že by se na tom v blízké budoucnosti mělo něco měnit. Tato hra z roku 2015 se i po čtyřech letech od vydání prodává stále více než dobře. Jedním z důvodů obrovského úspěchu u kritiků i hráčů byla skutečnost, že toho Witcher 3 nabízí opravdu hodně. Co se týče (kvalitního) obsahu, je na tom zkrátka lépe než 99 % všech dalších her.
Z tohoto hlediska je rozhodně zajímavé zjištění, že vývojářské studio CD Projekt RED si ještě krátce před vydáním nebylo jisté tím, zda má hru dostatečně naplněnou. “Opravdu jsme se obávali, že ve hře není dost obsahu. Měli jsme vážné starosti o to, zda máme ve hře dost úkolů, dost dialogů a zda to všechno stačí, abychom hráče udrželi zabavené,” přiznal v rozhovoru pro Eurogamer jeden ze scénáristů hry, Jakub Szamalek.
Zaklínač 3 byl první opravdovou hrou s otevřeným světem, kterou CD Projekt RED vytvářel. První dva díly byly v tomto ohledu přeci jen omezenější a scénáristicky výrazně řízenější. Jenže obří svět, ve kterém se hráči mohli pohybovat zcela volně, představoval nebývalou výzvu. Zejména v tom ohledu, aby byl obsah dobře rozmístěn a aby ho na takto velké území bylo skutečně dost. Autoři totiž neměli ten luxus, aby se na hru podívali jako na celek, ale museli vycházet z informací, které jim poskytovaly ostatní specializované týmy, které pracovaly na svých částech.
Komentujte