Battlefield 2018 – nepotvrzené informace o prostředí, zbraních a strojích
Úniky kolem série Battlefield neberou konce. Poté, co jsme se z dobře obeznámených zdrojů dozvěděli, že příští rok nás čeká Battlefield z druhé světové války a v roce 2019 potom Battlefield: Bad Company 3, máme nyní další informace k prvně jmenovanému. Youtuber AlmightyDaq sesumíroval vše, co se dozvěděl ze svých kanálů, kterým je dle předchozích zkušeností možné věřit. Je toho spousta, pojďme to tedy vzít bodově.
Hlavní aspekty Battlefieldu 2018
- Hratelné třídy postav budou Assault, Engineer, Support a Recon. Samostatná třída Medica jako v Battlefieldu 1 byla zrušena.
- Battlefield 2018 je od prosince 2017 v interní hratelné verzi. Konečné jméno zatím nebylo stanoveno. Na jednom serveru bude opět moct hrát až 64 hráčů najednou.
- Zatím jsou ve hře čtyři frakce: Německo, USA, Japonsko a Sovětský svaz. Další ale ještě mohou přibýt. Zbraně jsou tentokrát do značné míry vázány na tu kterou frakci a není je možné libovolně volit. Stejně jako v Battlefieldu 3 ale bude možné si postupně zpřístupnit i zbraně dalších frakcí.
- K datu vydání má být ve hře 10 map, které budou opravdu rozsáhlé a kromě boje pro pěchotu poskytnou spoustu prostoru také nejrůznějším válečným strojům.
- Vedle klasických módů Conquest a Rush se z Battlefield 1 vrátí také oblíbený mód Operations.
- Singleplayerová kampaň bude podobně jako War Stories v Battlefieldu 1 vyprávět příběhy z různých perspektiv války, jež ale budou mít společnou metarovinu.
- Battlefield 2018 se chce orientovat na historické události, autoři si ale ponechávají uměleckou volnost. Těšit se tak opět můžete na prototypální zbraně.
- Chování zbraní a pohyb postavy budou díky velkému úspěchu Battlefieldu 1 pojaty velmi podobně včetně náhodného rozptylu při střelbě.
- Vydavatel Electronic Arts počítá s takzvaným prémiovým modelem, který funguje jako Season Pass a obsáhne všechny DLC.
- Hráči se nevyhnou lootboxům, které však budou obsahovat jen kosmetické předměty a skiny.
- Těšit se můžete na větší možnost přizpůsobení a individualizace postav a zbraní.
- Velkou roli mají hrát bojové tanky, přičemž jejich řidič bude zároveň obsluhovat hlavní zbraň. Samoopravovací funkce zevnitř vozidla byla zrušena.
Vše, co mě na jedničce sere, Dice ještě posílí. Čekal jsem, že bude konečně Battlefield 5, ale v Dice se rozhodly, že nás historie strašně baví a všichni jsme herní gerontofilové. Od té doby co vlastním BF1, tak Dice podezřívám, že medika nesnáší, což se potvrzuje, jelikož ho rovnou zruší. (Samozřejmě předpokládám, že ho integrují do jiné třídy.). Právě jsem se s úžasem dozvěděl, že zbraně s přesností na hovno, s absencí modifikace nás strašně baví, a tak to ponecháme. Tomu jedinému věřím, jelikož právě proto je v BF1 tolik cheaterů, a tak je propastný rozdíl v přesnosti zbraní S… Číst vice »
*rozhodli
Je dobre ze se konecne vysrali na to posrany vesmirny scifi, to nikoho nezajima. Jsem rad, ze jak Battlefield tak CoD se vratili ke svym korenum a vykaslali se na nejaky litani v kosmu a buh vi jaky serepeticky, ktery jsou ve finale stejne k ve hre k hovnu. Nejlepsi je pistole, puska a lopatka.
Takze MFlamo, tvuj koment si strc do prdele a jdi si fnukat nekam jinam, my stary hraci nesojime o zadny vesmiry a miliardy hoven na zbrane ktery jsou k hovnu…
Kdo tu mluví o sci-fy a lítání v kosmu, ty mimoidní sráči? Žiju v současnosti, a tak bych rád soudobé zbraně s reálnými modifikacemi. Pravděpodobně jsi zase jeden z těch, co se po celou dobu hry opalují na kraji mapy s “puškou” a má evidentně hroznou radost z toho, jak Dice totálně zkurvil škálování poškození jednotlivými zbraněmi, právě na úroveň totálního sci-fi.
Jsi picus
Nékdo zase třeba nestojí o zbraně 100let staré co hajzl turbka je lepší zlaté Ak 47
Pravěk bude lepší:))
A co je tedy Battlefield 2018 vlastně zač? BF5 nebo druhá světová, jelikož mi je divný, že mají příští rok vyjít dvě hry.
Zatím jsou ve hře čtyři frakce: Německo, USA, Japonsko a Sovětský svaz
Já bych řekl, že to bude ze středověku
Nemohl sis tento komentář nechat od cesty že?