Bethesda se pochlubila mapou ve sci-fi RPG Starfield. Má být zatím největší ze všech jejích her
Konference Develop: Brighton se od svého vzniku v roce 2006 pravidelně účastní celá řada předních i menších vývojářských studií. I přesto, že se z důvodu koronaviru letos přešlo na digitální formu, přinesla mnoho zajímavých rozhovorů. Výkonný producent Bethesda Game Studios, Todd Howard, se rozpovídal o plánovaném RPG Starfield. Titul, který byl oznámen už před dvěma lety, je zahalen tajemstvím, neboť se o něm ví žalostně málo.
Nelze říct, že by Howard v hodinovém rozhovoru přišel s překvapivými novinkami. Nedostalo se na žádné nové grafické či audiovizuální střípky, i tak ale něco prozradil o vývoji hry zaměřené na vesmír. Dle jeho slov se můžeme těšit na to, že herní svět Starfieldu bude čtyřikrát větší než je Skyrim. Tím pádem se tato mapa stane tou vůbec největší v historii Bethesdy.
Aby takovou gigantickou masu země vývojáři vytvořili, sáhne se po technice procedurální generování terénu, která se použila v předchozích hrách. To přinese nejen větší rozlohu měst, ale také více NPC obyvatel, kteří podle Howarda mají mít „větší roli“. Z těchto důvodů se upraví engine Creation, což zlepší renderování, animace a především AI. Jelikož se vylepšení dotknou i souběžně vyvíjeného fantasy RPG The Elder Scrolls VI, ryze nového enginu se tak bohužel nedočkáme. Bethesda alespoň slibuje, že kvůli nedávnému odkoupení Microsoftem se s oběma hrami počítá na Xbox Game Pass v den vydání.
Po katastrofickém startu posledního velkého RPG Fallout 76 si musí Bethesda spravit pochroumanou reputaci. Starfield tak na sebe bere důležitý úkol – nezklamat. Pokud by studio opět šláplo vedle, lze očekávat, že to vážně uškodí nejen zmíněnému fantasy, ale i celé firmě.
Komentujte