Blizzard pracoval na hře Starblo. Byl to mix Diabla a Starcraftu
Většina akčních RPG, tedy žánru, kterému dalo kdysi vzniknout legendární Diablo, se odehrává ve fantasy prostředí, kde bojujete proti démonům a jiným děsivým monstrům. Samotný Blizzard však už před lety chtěl jít jinou cestou.
Legendární vývojářské studio pracovalo na projektu s kódovým označením Starblo. Jak už název napovídá, mělo jít o kombinaci Starcraftu a Diabla. Existenci titulu prozradil bývalý viceprezident Blizzardu, Eric Schaefer, který se o něm trochu více rozpovídal v rozhovoru se serverem TechRaptor.
Po stránce hratelnosti se Starblo orientovalo na Diablo 2, ale velký rozdíl měl být v případě úrovní. Hráč měl disponovat vlastní vesmírnou lodí, která sloužila coby základna nahrazující města v Diablu. S lodí bylo možné přistát na jiných planetách, přičemž každá z nich měla mít zhruba čtvrtinovou velikost co jeden akt v Diablu 2. Zde byste bojovali proti kreaturám, absolvovali questy a sbírali předměty a artefakty.
“Domnívám se, že ve výsledku by to bylo opravdu zábavné – škoda, že byl projekt zrušen. Hrálo se to jako Diablo 2 ve vesmíru, trochu bláznivější a více science-fiction. Ale bylo to dobré. Byla tam spousta pohybu, zábavné skilly a slušné tempo,” uvedl k tomu Schaefer.
Blizzard však v nějaké fázi usoudil, že Starblo nesplňuje standardy kvality, které si společnost vytyčila pro své tituly. Projekt tak byl zastaven a už se k němu nikdo nikdy nevrátil. Schaefer si sice nějakou dobu po opuštění Blizzardu pohrával s myšlenkou, že by podobnou hru vytvořil, ale nakonec dospěl rovněž k závěru, že už by zřejmě nebyla úspěšná.
Komentujte