Chybu s lootboxy už nebudeme opakovat, slibuje kráska z Electronic Arts. Připravuje novou ambiciózní hru
To, co společnost Electronic Arts provedla s takzvanými lootboxy v online akci Star Wars: Battlefront 2, otřáslo celou herní branží. S podobnou lavinou negativních emocí a ohlasů tento vydavatel zcela jistě nepočítal. Každopádně se ukázalo, že hráči nechtějí platit za obsah ve hrách, které si musí koupit.
K nepříjemné situaci se nyní vyjádřila jedna z manažerek firmy, Jade Raymond, která dříve pracovala pro Ubisoft na sérii Assassin’s Creed a teď v EA připravuje nový, dosud neoznámený titul. Vysvětluje, že vývojářské studio DICE na Star Wars: Battlefront 2 nadále pracuje a že si z věci vzalo ponaučení. To platí ostatně pro celý koncern. Jade Raymond dodala, že podobná chyba už se nebude opakovat.
Ona sama pracuje na jednom z nejambicióznějších titulů firmy. Již dříve se vyjádřila v tom smyslu, že je zastánkyní moderních technologií jako je cloud gaming. Nová hra by se tak mohla nést v tomto duchu a být obřím online světem s tisícovkami NPC postav a miliony hráčů. Ti by se mohli pohybovat ve světě s realistickou fyzikou, ve kterém by každé rozhodnutí přinášelo důsledky. Je to však jen spekulace. Možná se na blížící se E3 dozvíme více.
Komentujte