Diablo 4 odhaluje nové detaily o uživatelském rozhraní a kooperaci
Vývojářské studio Blizzard zveřejnilo první čtvrtletní update o vývoji lačně očekávaného Diabla 4. Zaměřuje se především na uživatelské rozhraní, podporu ovladačů nebo plánovaný kooperativní mód.
Z demoverze, kterou Blizzard ukazoval na BlizzConu, vyplývala mimo jiné skutečnost, že autoři experimentovali s umístěním akční lišty. V PC demu totiž byla situovaná v levé dolní části obrazovky. Tvůrci ale teď uvedli, že se rozhodli zachovat standard v podobě prostředku dolní části okna. Údajně totiž zjistili, že velkou roli hraje odstup, který má hráč od obrazovky. Proto také konzolové verze budou lištu zobrazovat v levém kraji. Na PC pak bude možné zvolit obě možnosti.
Velkých změn dozná inventář. Poprvé totiž jednotlivé předměty nebudou mít různé velikosti. Pozadí samotných symbolů potom bude mít specifická zdobení v rámu, jež mají na první pohled ukazovat vzácnost předmětů.
Vzhledem k tomu, že Diablo 4 vyjde současně na PC a konzole, nenabídne hra pouze sjednocené uživatelské rozhraní, ale také přímou podporu ovladačů na PC. Autoři si vzali k srdci také hráčkou odezvu na “gaučovou” kooperaci v Diablu 3. Ve čtvrtém díle tak budou moct obsluhovat oba hráči svá menu současně. Ve trojce přitom musel vždy jeden čekat, než si druhý vyřídí své záležitosti.
Blizzard také pro Diablo 4 odhalil první skupinu monster, a to rovnou ve formě videa. Jde o kanibaly.
Blizzard:
Diablo 2 – Kvůli spam botům a hackerům nehratelné.
Diablo 3 – Obrovský fail, který žánr Diablo posunul o spoustu kroků zpět.
Hearthstone – “Pay to win”.
Remake Warcraft 3 – Zklamání.
Overwatch – Díky nerfům a reworkům se ta hra dostala do nehratelných a nudných rozměrů.
Overwatch 2 – Pokuds o vzkřísení a nápravu chyb, které udělali Overwatch nehratelným.
Po tom, co Blizzardi przní své hry budu hodně dlouho přemýšlet, jestli si od nich vůbec ještě něco někdy koupím.
Těším se a doufám, že si v této verzi nenastavili nízké limity jako level 70 či mini strom dovedností.