Dojmy z hraní JDM: Japanese Drift Master – driftovací král Japonska
V rámci nového nezávislého projektu JDM: Japanese Drift Master, vyšel hratelný prolog s názvem JDM: Rise of the Scorpion, který jsme mohli řádně otestovat ještě před oficiálním vydání na Steamu a Epicu pro všechny hráče. Zde jsou naše první dojmy z tohoto zajímavě vyhlížejícího projektu.
JDM: Japanese Drift Master je závodní hra se zaměřením na driftování v jeho rodné zemi a tím je Japonsko. Hra chce hráčům nabídnou autentický zážitek nejen ze samotného driftování a jízdního modelu, ale i vnuknout duši Japonska, které zatím nebylo takto zpracované v žádné závodní hře.
Vezmi to driftem
Hratelný prolog si mohou zdarma vyzkoušet všichni hráči, a i proto hra má již na Steamu vcelku slušné hodnocení. Prolog nabízí první část příběhu, který je vyprávěný pomocí komiksové mangy, což působí dobrým dojmem a je to lepší řešení než nějaké laciné cut-scény u nízkorozpočtových her.
Příběh pojednává o cizinci, který se chce prosadit na japonské driftovací scéně. Vklouzne přímo do světa rychlosti a přesnosti, kde si získá respekt tím, že bude soutěžit o titul nejlepšího haširije za volantem.
Jako první vozidlo je pro hráče připravený Nissan 350Z v základní úpravě pro driftování. Již v prologu si hráči mohou toto vozidlo lehce vylepšovat, jak po výkonnostní stránce, tak i té vizuální, ale v plné hře těchto možností bude mnohem více. Dokonce je zde připravený už i obchod na nákup nových vozidel, které je možné si vyzkoušet, ale nákup zatím není možný.
Otevřený svět také nabízí již slušnou porci otevřeného světa, tak aby hráči mohli nasát atmosféru a krásu Japonska. Herní svět je hezky zpracovaný i když grafické zpracování není úplně nejlepší, tak prostředí dýchá atmosférou.
Japonská jízda
Co se týče modelů vozidel, tak jsou zpracované velmi věrně, a to jak exteriér, tak i interiér a vývojáři si dali práci s oficiálním partnerstvím některých automobilek. Hratelnost bych přirovnal k Need for Speed Underground 2, kde jsem měl podobný pocit z driftování, které patřilo k nejoblíbenějším režimům.
Jednotlivá vozidla se chovají odlišně a uvěřitelně. Odlišné je také ozvučení jednotlivých vozidel. Driftování oceňuje správný úhel, rychlost, délku, a i navazování smyků jeden na druhý. Hra bohužel zatím nemá žádný systém poškození a při nárazu to působí jako odraz od pěnové zdi. Velmi pěkné je i hudební ozvučení, které nabízí několik stylů v rádiích, nebo lze rádio zcela vypnout a užít si jen burácení motoru či kvílení pneumatik.
Polští vývojáři mají ještě spoustu práce před sebou, ale pokud se podaří hru naplnit obsahem a dotáhnout všechny nedostatky, tak by se mohlo jednat o velmi zábavnou driftovací hru, která doposud na trhu není.
Komentujte