Fortnite může být úspěšnější než Unreal
Zdá se, že Fortnite bude velmi úspěšným titulem. V předběžném přístupu (Early Access) se ho prodalo už hodně přes milion kusů, lze dokonce předpokládat, že pomalu bude atakovat dvoumilionovou hranici.
Podle šéfa legendárního studia Epic Games Tima Sweeneyho by se Fortnite mohlo stát nejúspěšnější hrou této, v roce 1991 založené, firmy vůbec. A to je co říct – za sebou už mají takové tituly jako Unreal, Unreal Tournament či Gears of War. Podle Sweeneyho autoři takový úspěch nečekali a měli co dělat, aby zajistili dostatečnou serverovou kapacitu pro veškerou tu hráčskou poptávku.
Drahý vývoj
Ačkoliv Sweeney neuvádí konkrétní čísla, říká také, že Fortnite patří mezi finančně nejnáročnější projekty, které Epic Games kdy vytvořil. Možná na to nevypadá, ale za hrou je spousta práce.
Tima Sweeneyho, který nedávno zkritizoval Steam za vysoké poplatky, těší současný stav herní scény, kdy i menší vývojáři dosahují obřích úspěchů. Jmenuje například Playerunknown’s Battlegrounds nebo Astroneer.
Fortnite vyjde příští rok coby free2play titul, který bude financován prostřednictvím mikrotransakcí.
Komentujte