Ghost of Tsushima nabídne mnoho tajemství a vedlejších příběhů. Celkem zabere až 50 hodin
Chystaný akční epos Ghost of Tsushima nenabídne pouze obří herní svět plný velkých a osudových úkolů. Podle šéfa vývoje Nata Foxe z vývojářského studia Sucker Punch se můžeme těšit také na plejádu menších povyražení podél hlavní příběhové linky. Podle všeho půjde o zajímavé činnosti především pro hráče, kteří rádi prozkoumávají každý kout hry a dokončují ji na 100 %.
“To, co jste viděli v prezentaci, byla část vedlejších činností ve hře. Nejde o součást vlastního příběhu. Na mapě se to hemží Mongoly a příběh se točí kolem toho, jak se hlavní hrdina Jin promění ze samuraje v ducha. Ale vedle tohoto příběhu narazíte na řadu lidí, kteří v tomto světě bojují o přežití. Najdete tu tak menší příběhy, které vás odvedou od toho hlavního,” říká Nate Fox. “Právě to vytváří samotné jádro hry. Pokud nebudete sledovat hlavní Jinovu linku, ale necháte se vést zvědavostí, budete jistě mnohem silnější. A co je ještě důležitější: váš zážitek bude různorodější a zajímavější.”
Ghost of Tsushima nebude nutně hrou, k jejímuž plnému dokončení budete potřebovat stovky hodin. Podle Nata Foxe zabere hlavní příběhová linka přibližně 30 hodin času, přičemž s plněním vedlejších aktivit se budete moct dostat až někam k 50 hodinám času stráveného ve hře.
Ghost of Tsushima vychází 17. července 2020, a to exkluzivně pro Playstation 4.
Komentujte