Hra As Dusk Falls má být originálním interaktivním dramatem

Foto: Interior Night

Kromě řady zajímavých velkých titulů, které se včera představily na akci Xbox Games Showcase, jsme byli svědky také představení několika menších projektů, které se příliš nečekaly. Jedním z nich je také As Dusk Falls, které se tituluje jako originální interaktivní drama od vývojářského studia Interior Night. O něm jste pravděpodobně ještě nikdy neslyšeli, protože ho nedávno založila Caroline Marchal, jež dříve pracovala jako hlavní designérka na oceňovaných titulech studia Quantic Dreams jako Heavy Rain a Beyond: Two Souls.

As Dusk Falls sleduje příběh dvou rodin, které “jsou uvězněny jako rukojmí” kdesi na jihozápadě Spojených států amerických. Hráči mají být svědky poutavé epické cesty o tom, jak lidé rostou a mění se v časové lince několika dekád.

První trailer zatím spíše naznačuje formou digitálně malovaných obrazů s trochou animace. Pokud ale autoři As Dusk Falls tuto látku dobře uchopí, mohli bychom se skutečně dočkat ojedinělého zážitku. Dá se nicméně čekat, že herní prvky tu poněkud ustoupí do pozadí, zatímco většina pozornost bude upřena k vyprávění.

As Dusk Falls zatím nemá datum vydání, ale vyjít by měl přinejmenším na PC a Xbox Series X.

As Dusk Falls – trailer

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 1 Prumer: 5]

Šéfredaktor internetového magazínu pro dospělé hráče Gamebro.cz. Dříve působil jako autor v mnoha tištěných i internetových médiích.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na