Ikea vstupuje na hráčský trh. Chystá řadu herních produktů
Nábytkářský gigant Ikea, který většinu svého obratu generuje prodejem nejrůznějších doplňků do domácnosti, objevil hráče coby novou cílovou skupinu. Už příští rok chce švédská společnost začít prodávat vlastní kolekci pod názvem Uppkoppla. První prototypy představila Ikea v tiskové zprávě.
Tři představené produkty se svým zaměřením orientují spíše na vášnivé pařany nebo e-sportovce než na průměrnéh hráče. Jde totiž o protiskluzové čepičky na klávesnici, ergonomickou podpěru zápěstí a takzvaný mouse bungee, který má za úkol přichytit kabel myši na psacím stole.
Ikea na své nové produktové řadě pracuje se společností Unyq, která se zabývá 3D tiskem protektorů na protézy, a také společností Area Academy, jež díky svým zkušenostem v e-sportu zná požadavky náročných hráčů.
Spolupráce těchto tří firem začala už před rokem a kromě již představených doplňků chystají rovněž produkty pro masový trh. Mezi nimi nebudou chybět ani židle a stoly určené přímo pro hráče.
“Dosud jsme nevyčerpali veškerý potenciál této skupiny a nevěnovali se jejím specifickým potřebám tak, jak bychom měli. Ve skutečnosti jde o velkou skupinu lidí ve všech věkových skupinách, přičemž pro některé je hraní plnohodnotným povoláním,” uvedl Michael Nikolic, kreativní ředitel společnosti Ikea.
Komentujte