Jakou největší hloupost mohou hráči provést, přemýšlejí tvůrci Cyberpunk 2077. Chtějí být připraveni na každou eventualitu
Kdo by to neznal? Máte pronásledovat nějakou osobu, ale když se vám to nedaří, hra hlásí nekompromisní “Game Over”. V jedné z nejočekávanějších her současnosti, Cyberpunk 2077, se vám něco takového nepřihodí. Tvůrci z vývojářského studia CD Projekt RED totiž chtějí, aby jejich titul byl co nejpřirozenější a nikoliv násilně naskriptovaný.
Autoři chtějí být podle svých slov připraveni na každou eventualitu, kterou hráč může udělat. Pokud se tak například uprostřed úkolu rozhodnete u stánku koupit burger a cílová osoba vám mezitím uteče, nic se neděje. Stejně tak, když zemře člověk, který vám úkol zadal. Sice si quest neodškrtnete, ale hrajete zkrátka dál. Zcela jistě neuvidíte obrazovku, která vás bude vyzývat k tomu, abyste to vyzkoušeli znovu. Hra končí jedině v případě, že zemřete, což je docela logické.
“Klademe si otázku, jakou největší hloupost mohou hráči udělat,” řekl hlavní designér hry Philipp Weber pro magazín Gamestar. Pochopitelně je nesmírně složité připravit se skutečně na každý krok, který může hráč ve hře udělat. Navíc z něj může pramenit několik dalších možností, které je také třeba pokrýt.
Komentujte