John Romero oznámil strategii Empire of Sin. Připomíná mafiánský XCOM
John Romero si své největší vývojářské slávy užíval v polovině devadesátých let. Ta mu vynesla možnost vytvořit jednu z nejdražších her své doby, jež se mu ale zároveň stala prokletím. Když Daikatana po letech odkladů konečně vyšla, recenzenti i hráči ji zhodnotili jako průměrnou střílečku.
Od té doby žije Romero z toho, že kdysi navrhl geniální úrovně pro Doom a Quake, ale přes řadu pokusů se mu návrat na výsluní nepodařil. V posledních letech je ale opět aktivnější a se svou ženou, s níž tvoří zakládající tandem studia Romero Games, se pouští do atraktivních projektů. Poté, co vydal datadisk pro Doom jménem Sigil, nyní ve spolupráci se společností Paradox Interactive oznámil taktickou strategii Empire of Sin.
Temné Chicago 20. let
Titul je zasazen do Chicaga dvacátých let, tedy v éře prohibice, jež byla živnou půdou pro mafiánské klany. Právě jednoho z nich se chopíte a pokusíte se z něj vybudovat opravdové mafiánské impérium. To pochopitelně obnáší rozšiřování a bránění vlastního teritoria na úkor ostatních klanů.
Empire of Sin má být hodně založeno na zajímavých postavách, které budete moct rozvíjet, stejně jako na temné až noirové atmosféře. Po stránce hratelnosti by celou věc šlo nejsnáze přirovnat asi k XCOMu.
Empire of Sin vychází na jaře 2020, Playstation 4 a Xbox One.
Komentujte