Konkurent PUBG nabídne obří svět a grafiku v CryEngine
Studio Automaton Games zná jen málokdo – jeho první a dosud poslední hra Deceit (zombie akce) se o kdovíjaké pozdvižení nepostarala. Novým oznámením si však autoři zajistili značnou pozornost hráčského publika. Připravují totiž konkurenci pro aktuální hit Playerunknown’s Battlegrounds, který ho chce překonat v každém ohledu.
V zatím nepojmenované akci se proti sobě má postavit až 400 hráčů, a to na území 144 kilometrů čtverečních velkém. Počtem hráčů a rozměry mapy (12×12 km namísto 8×8 km) přeskakuje hra koncept Playerunknown’s Battlegrounds o pořádný kus. Kromě toho by hra měla obsahovat také mód perzistentní akce, který má být určen až pro 1000 hráčů.
Cloudové technologie umožní více hráčů
Zajímavý je engine, který si tvůrci zvolili. Jde o CryEngine, jenž by měl hru rozpohybovat v pěkné grafice a především plynule. To je velmi ambiciózní cíl, vezmeme-li v potaz, že Playerunknown’s Battlegrounds už se 100 současně hrajícími hráči naráží na limity Unreal engine.
V realizaci spoléhají Automaton Games na cloudovou technologii SpatialOS od Improbable. Jak říká teorie, technologické limity ve vývoji i při vydávání dat hráčům je možné obejít právě použitím cloudových systémů.
Autoři počítají s prvními hratelnými prototypy počátkem roku 2018, hotová hra by měla vyjít někdy v jeho průběhu.
Komentujte