Mass Effect: Andromeda byl přešlap, uznalo Bioware. Chystané Anthem se bude soustředit na příběh
Vývojářské studio Bioware se v současné době nenachází v jednoduché pozici. Na bedrech má naložený náročný projekt jménem Anthem, ze kterého chce mít vydavatel Electronic Arts jeden z největších blockbusterů příštího roku, do toho studio opustili významní scénáristé a navíc tu je stále stín rok starého a podle mnohých nezvládnutého Mass Effect: Andromeda.
Toto RPG nedokázalo naplnit očekávání kritiků ani velké části fanoušků série. Bioware si je toho podle všeho vědomo. “Tato zkušenost definitivně vedla k rozhodnutí připravit pro studio novou vizi,” uvedl šéf Bioware, Casey Hudson, ve svém blogovém příspěvku. Podle něj byl tým zklamaný z toho, že nemohl připravit pro Mass Effect: Andromeda další obsah v podobě DLC, který byl původně v plánu a hru by jednoznačně vylepšil.
Tato situace už by se neměla opakovat, ujišťuje Hudson. Silné stránky Bioware by měly najít uplatnění i v nových titulech studia. “Musíme hráče potěšit novými inovacemi a zkušenostmi. Ale musíme se také soustředit na svět, postavy a vyprávění příběhů, jak to od nás hráči očekávají. Naše hry musí být koncipované tak, že budou nabízet stále nové příběhy a zkušenosti, a to v pokračujícím vztahu s hráči ve všech světech, které společně posunujeme vpřed.”
Těmito slovy pochopitelně míří právě na Anthem, které je koncipováno jako “game as service”, tedy hra jako služba. Hra tak bude silně příběhově zaměřená a měla by dostávat kontinuálně nový příběhový obsah.
Komentujte