Microsoft založil cloudové herní oddělení. Podle všeho chystá streamovací službu

Pro většinu pravověrných hráčů je to noční můra, ale pro velké herní společnosti jde o další logický krok. Cloud Gaming. Pokud se jednoho dne podaří prosadit, a tady hodně závisí na technologii nebo rozvoji rychlého internetu, potom má potenciál změnit způsob hraní her.

Jednou ze společností, které by při novém rozdávání dostaly ty nejlepší karty, je také Microsoft. Ten oznámil, že nechal vzniknout oddělení, které se stará o Cloud Gaming. Šéf herní divize Microsoftu, Phil Spencer, má velký zájem na tom, aby technologie co nejrychleji pokročila kupředu. Přípravy na vznik příslušného oddělení začaly už loni v létě.

Obrovský a nesmírně lákavý herní trh

Podle Microsoftu jsou na světě dvě miliardy hráčů a softwarový gigant by je svou nabídkou nejraději oslovil úplně všechny. Firma si zjevně vyhodnotila, že toho nejlépe dosáhne právě streamovací službou po vzoru Netflixu, který po celém světě úspěšně nabízí filmy a seriály na bází měsíčního předplatného.

Velkou výhodou tohoto přístupu je skutečnost, že zákazník si vybere jakoukoliv hru z nabídky a k jejímu hraní nepotřebuje speciální hardware, ale stačí mu jen televize a ovladač.

Nejde přitom o nerealizovatelné vize. První pokusy zde byly už před řadou let, ale takříkajíc předběhly dobu. Microsoft a další hráči možná trefí lepší okamžik a navíc mají obrovské množství prostředků, aby službu dokázali na trhu prosadit.

Hodnotit text
[Celkem hlasu: 0 Prumer: 0]

Redaktor zpravodajství serveru Gamebro.cz. Milovník příběhových her, ať už těch akčních nebo RPG.

Komentujte

avatar
  Odebírat komentáře  
Upozornit na