Middle-earth: Shadow of War překvapivě končí s mikrotransakcemi. Autoři pochopili, že kazí herní zážitek
Oblíbená akce Middle-earth: Shadow of War platí za příklad hry, ve které to tvůrci přehnali s mikrotransakcemi. Hratelnost je nastavena tak, aby hráče motivovala k pořizování předmětů z in-game shopu, kde je možné platit zlatem, jež lze koupit za reálné peníze.
Navíc možností nakupovat zlato získávali hráči, kteří tak činili, velkou výhodu a ve výsledku si neužili veškerý obsah, který pro ně autoři připravili. To společnost Warner Bros. nyní oficiálně uznala. “Umožňuje to minout úžasné příběhy, které by hráči jinak vytvořili a poškozuje to jejich zážitky i tehdy, když si nic nekupujete,” stojí v překvapivém oznámení na webu hry.
Vydavatel k tomuto zjištění dospěl po půlroce od uvedení Middle-earth: Shadow of War na trh. Od 17. května ruší možnost nakupovat zlato za reálné peníze. In-game obchod ještě nějakou dobu poběží, aby bylo možné v něm nakoupené zlato utratit. Nakonec ale skončí i ten, a to k 17. červenci 2018.
Jde o další důkaz faktu, že s mikrotransakcemi to herní vydavatelé v posledním roce hodně přehnali a naštvali spoustu hráčů. Postupně od nich opět ustupují, případně je implementují v mírnější formě.
To se nepoučily z Diabla 3 od Blizardu?