Neuvěřitelná chyba. Překlep v kódu akce Aliens: Colonial Marines způsobil špatnou umělou inteligenci nepřátel, za kterou byla hra kritizována
Recenze akce Aliens: Colonial Marines svého času poukazovaly na to, že jedním z největších problémů hry je slabá umělá inteligence nepřátel. Vetřelci se nechovali jako krvežíznivá monstra známá z kultovních filmů, ale jako hloupoučké bytosti, které měly často problém odhalit, že se nacházíte v jejich blízkosti.
Skupina hráčů nyní vypátrala docela neuvěřitelnou věc. Za problémy umělé inteligence totiž stojí pravděpodobně pouze překlep v kódu hry. V jednom z Ini souborů bylo chybně uvedeno slovo. Kdo ho opraví, zažije zcela odlišné chování nepřátel, kteří začnou okamžitě představovat výzvu. Začnou se totiž chovat tak, jak byste od vetřelců čekali. Pokud hrou Aliens: Colonial Marines disponujete, můžete to sami jednoduše vyzkoušet.
Otevřete soubor PecanEngine.ini, který najdete ve složce “My Document\My Games\Aliens Colonial Marines\PecanGame\Config\”. Zde pak vyhledejte následující zadání:
ClassRemapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTeather. To změňte na:
ClassRemapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTether.
Po uložení a novém spuštění hry byste v podstatě okamžitě měli zaznamenat rozdíl. Celá věc je o to divnější, že Aliens: Colonial Marines vyšel v roce 2013 a že autoři sami chybu neopravili.
Dnešní vývojáři neumí dělat hry, jsou to šašci ktrerý chtějí brát velké peníze ale na hru kašlou. Typickej příklad DAYZ.
Ty jsi ale pěkně ubohý magor
Ubohý magor není. Jen nemá vůbec žádnou představu o tvorbě hry.