NHL 19 nabídne novou technologii bruslení. Hokejisté se budou pohybovat skutečně na hraně, podívejte se na trailer
Nedávno oznámené NHL 19 dostává svou povinnou porci marketingu a v rámci toho novým trailerem představuje implementaci technologie Real Player Motion. Ta v případě sportů od Electronic Arts není ničím kdovíjak novým, ostatně využívaly jí minulé ročníky sérií FIFA nebo Madden, ale v hokeji se dosud neobjevila. Snad proto, že její použití na hokejisty není úplně snadné.
Na videu technologii Real Player Motion představuje hlavní tvář NHL 19, kterou je Connor McDavid. Zjednodušeně řečeno, tato technologie umožní ještě přirozenější pohyb hokejistů, než jaký hra nabízela dosud. Poznáte to zejména právě u špičkových hráčů McDavidova formátu, kteří se po celou hru pohybují doslova na hraně bruslí a neustále dělají rychlé, někdy i překvapivé pohyby. Ty série dosud nedokázala tak věrohodně zobrazit, což se nyní změní.
NHL 19 vyjde 14. září na Xbox One a Playstation 4, PC letos bohužel opět vynechá.
Ať jdou do prdele blbci. Kde je nový engine ? Idioti zase stránek engine s pár vylepšení tak co to je ? A za to chtějí 1900 Kč ? Ať si to už strčí do prdele
Další keci a nic jiného. Kdyby radši udělali pořádnou opravu pravidel a to že mantinel je pevná věc. Radši malou kraviny o bruslení a to že hru po vydání totálně dokurvej a udělaj ž toho arkadovou sracku ani slovo.