No Man’s Sky dostane multiplayer a 30 hodin příběhového obsahu
Po vydání No Man’s Sky se směrem k vývojářům strhla vlna fanouškovské nevole, která měla původ mimo jiné v tom, že hra neobsahuje multiplayer. Očekávaný update 1.3 s názvem Atlas Rising to konečně změní.
Do No Man’s Sky se tak dostává možnost kooperativního objevování univerza, což by rok po vydání mělo hře vlít novou krev do žil a oživit zájem hráčů o ni. Atlas Rising toho ale přináší podstatně více. Například přepracovaný hlavní příběh, portály a la Stargate, nový procedurální systém misí, vylepšení obchodování, nový hospodářský systém a další.
30 hodin příběhu, multiplayer a nové planety
- 30 hodin nového příběhového obsahu včetně nové, interdimenzionální mimozenské rasy, jejíž portály se náhle aktivovaly, protože univerzu hrozí rozpad. Update přináší také nový Lore, systém questů a zdvojnásobuje dosavadní příběhovou náplň No Man’s Sky.
- Antické portály můžete aktivovat, abyste se dostali na zapomenuté planety, základny a do nových světů. Portály je možné otevřít kombinací tajuplných znaků.
- Společné objevování. Ve hře se může vidět a komunikovat spolu až 16 hráčů. Přestože možnosti interakce zůstávají omezené, je to krok směrem k opravdovému kooperativnímu hraní. Možná je komunikace pomocí voice chatu a prostřednictvím portálů k sobě mohou hráči cestovat.
- Nové světy. Planety byly opticky vylepšeny a nabízejí větší různorodost. Na cestě do středu galaxie nyní narazíte na více exotických planet.
- Vraky nákladních lodí můžete objevovat na povrchu planet a samozřejmě je také prozkoumávat.
Úprava planet, nové mise a obchodní systém
- Lepší terraforming. Pomocí rozšíření Terrain Manipulator můžete terén lépe a přesněji uzpůsobovat a tvořit.
- Salvage mise nabízejí odměny pro gildy. Pro NPC byly zavedeny nové gildy.
- Nový systém misí s novým agentem a čerstvými úkoly. Mise jsou generovány procedurálně a spadají do kategorií obchodu, boje, objevování a skenování. Pokud zlepšíte vztahy s NPC, odemknete si tím komplexnější mise se zajímavějšími odměnami. Těšit se můžete také na nový zápisník misí, ve kterém si můžete volit cíle.
- Nový obchodní systém, který dělí hvězdné systémy podle jejich silných a slabých stránek. K dispozici je nové zboží a přepracovaný systém craftingu, kterým lze snáze vytvářet hodnotné předměty, jež pak můžete zase kombinovat. Půjde také těžit plyny z atmosféry. Všechny předměty budou muset procházet údržbou.
- Vylepšený analytický pohled, který ukáže více informací.
- Průvodce ve hře bude obsahovat řadu informací o příběhovém pozadí, vysvětlení herních mechanismů a tipy.
Dogfighty v novém a nové lodě
- Souboje ve vesmíru budou těžit z lepší umělé inteligence nepřátel a přibudou nové stupně obtížnosti. Díky novému HUDu by hráči měli mít z dogfightů lepší zážitek.
- Hloubkové lety umožní hráčům kroužit těsně nad povrchem planety. Díky tomu jsou možné i souboje v atmosféře planet. Pokud ale ztroskotáte, musíte stroj nejprve opravit, abyste se z planety mohli dostat.
- Nové a lepší lodě. Přibyla třída S, která už létá v univerzu a můžete ji samozřejmě také získat. Čím bohatší systém, tím luxusnější lodě se v něm pohybují. Prostřednictvím rychlého menu půjde na planetě loď přivolat k sobě. Po přistání automaticky nevystoupíte, ale můžete planetu pozorovat z kokpitu.
- Nové měření počasí. Podle regionu budou stupně uváděny v Celsiích či Fahrenheitech.
Jak se zdá, bude update Atlas Rising pro No Man’s Sky opravdu zásadním rozšířením a mohl by hru posunout na mnohem vyšší úroveň.
Komentujte