NVIDIA představuje ukázku raytracingu v Minecraftu. Tvůrci dostanou k dispozici nové návody a tutoriály
Společnost NVIDIA dnes ukázala možnosti, které nabízí kombinace nejoblíbenější hry na světě s next gen technologií ray tracingu. Připojila také nové tutoriály pro hráče, které jim pomohou začít tyto možnosti využívat.
Nové světy od nejlepších tvůrců
Během příprav na vydání Minecraftu s RTX probíhá také spolupráce s nejtalentovanějšími tvůrci v komunitě této hry. První ukázky jejich práce byly dnes představeny v sérii screenshotů. Obrázky ukazují světy od autorů Razzleberries, BlockWorks a GeminiTay (jejich profily najdete níže). Nicméně jde pouze o zlomek kreativních členů Minecraft komunity vybraných ke spolupráci.
Mezi tyto světy patří:
- O chrámech a totemech RTX od Razzleberries – Dobrodružství je založeno na prozkoumávání a plnění výzev v záhadných chrámech. Každý chrám je ukázkou „per-pixel“ emisivity, stínů v reálném čase a využívá globální osvětlení k vytvoření atmosférického prostředí, které hráče vtáhne do hry.
- Imagination Island RTX od Block Works – Zábavní park, který lze volně prozkoumávat a odhalovat v něm řadu easter eggů. Rozkládá se na čtyřech odlišných světech, kde každý z nich ztělesňuje element ray tracingu. Ve zobrazené scéně vidíme návštěvnické centrum s paprsky světla “god rays” dopadajícími na podlahu a vykreslovanými pomocí ray tracingu v reálném čase.
- Křišťálový palác RTX od GeminiTay – Boj o přežití v nevyzpytatelném fantasy světě vy budovaném v měřítku 1:1, kterému vévodí do detailů propracovaný hrad. Ray tracované stíny a skvěle vypadající atmosférické poruchy přispívají realismu prostředí.
Nástroje a tutoriály pro architekty světů Minecraftu
NVIDIA také odhalila sérii nástrojů a příruček jako součást GTC Digital, které hráči mohou využít k tvorbě realistických světů. Původně měly být představeny na GPU Technology Conference v Sillicon Valley a patří mezi ně návody na:
- Tvorbu fyzikálně založených renderovacích textur – prezentace a příručka vysvětlující detaily path tracingu v Minecraftu s RTX a PBR textur a způsobu jejich společného využití. Obsahuje také návod krok za krokem, jak vytvořit vlastní PBR textury a texture-packy.
- Převod světů z Java verze do RTX verze – NVIDIA spolupracuje s tvůrci na návodu neoficiálních postupů, jak převést svět do Bedrock Windows 10 edice, která je základem Minecraftu s RTX.
Úzká spolupráce se společností Microsoft přinést světy s plným využitím path tracingu s odrazy, stíny, globálním osvětlením a dalšími realistickými světelnými efekty, které přirozeně interagují s fyzikálně založenými texturami aplikovanými na stavební kostky. Tyto PBR textury umožňují „per-pixel“ emisivitu, volumetrické efekty a další vylepšení, které společně s path tracingovými efekty přispívají k další evoluci Minecraftu.
Komentujte