Oznámena kooperativní akce Scavengers s cloudovou technologií. Pracují na ní autoři Halo a Battlefieldu
Poměrně mladé vývojářské studio Midwinter Entertainment spojuje řadu veteránů herního průmyslu, kteří dříve pracovali na takových značkách jako je Halo nebo Battlefield. V podobě nově oznámeného titulu Scavengers chtějí navázat na Warzone mód ze hry Halo 5 a probudit v život nový multiplayerový koncept.
Ve Warzone bojuje 24 hráčů ve dvou týmech jak proti sobě, tak proti umělé inteligenci. Za vydělané body si můžete pořídit dodatečnou výzbroj, a to do chvíle, kdy má tým mapu pod kontrolou. Scavengers chce tento koncept dále rozvíjet a obohatit o nové herní mechanismy.
Nový multiplayerový koncept
Scavengers vychází z myšlenky, že do Měsíce narazil asteroid, který ho částečně zničil, a vyvolal na Zemi novou dobu ledovou. V této apokalyptické době se musí posledních pár přeživších nějak proboxovávat. Aby toho nebylo málo, je tu tajemná infekce, která deformuje zbylou část zvířecí populace.
Momentálně jsou plánovány čtyři třídy postav. Jakmile začne online partie, musí hráči v týmech od dvou do čtyř hráčů plnit nejrůznější menší úkoly jako je lovení zvěře, likvidovat různé cíle apod. Vtip je v tom, že týmy mají odlišné úkoly, a tak se mohou nejen napadat, ale také spolupracovat. Na konci může zvítězit hned několik týmů.
Úkoly budou ve Scavengers rozděleny do tří fází, přičemž ta první je survivalová, kdy se snažíte sehnat zbraně a obživu. Následuje druhá fáze questová, kdy je třeba něco konkrétního splnit, a ve finále je třeba bránit vlastní zónu a věci. Celá partie by měla zabrat přibližně 35 až 40 minut času.
Jednotlivé mapy mají být opravdu rozlehlé, přičemž nebudou jako v jiných akcích statické, nýbrž plné života. Na začátku bude mapa naplněná umělou inteligencí s náhodnými parametry, lootem a odlišným postavením jednotlivých areálů. Každá partie se proto bude hrát trochu jinak.
Pokročilá umělá inteligence v cloudu
Svět Scavengers obývají také tři NPC frakce. The Scourge je perzistentní nákazou, která mění zvířata v bestie. Outlanders jsou mizerně naladění přeživší, kteří pálí na vše, co se pohne. Nakonec je tu ještě frakce Salient, což jsou roboti s pokročilou technologií.
Pro vytvoření náročného světa sestávajícího z různých frakcí, zvířat a hráčů využívají autoři Unreal enginu a také technologii cloudových serverů Spatial OS od společnosti Improbale. Díky ní bude hra zvládat pokročilé algoritmy a komplexní myšlenkové vzorce umělé inteligence.
Zatím jsou Scavengers ve velmi raném stadiu vývoje. Midwinter Entertainment proto stále experimentuje s nastavením hratelnosti a dosud neprozradilo, jak bude řešen hráčský pokrok napříč partiemi. Singleplayerová kampaň momentálně v plánu není.
Scavengers jsou ve vývoji pro PC a vyjdou na Steamu. V případě úspěchu prý můžeme počítat také s konzolovou verzí.
Komentujte