Playerunknown’s Battlegrounds zdaleka není hotové. Tvůrci mají vývoj naplánovaný na dalších 20 let
Vydání se dnes jeví být pojmem, který má pro hry stále menší význam. Celá řada titulů, které byly oficiálně vydány, se ve skutečnosti stále nachází v nehotovém stavu, a to s vědomím samotných tvůrců. Aktuálním příkladem budiž Shroud of the Avatar od Richarda Garriotta.
Tvůrci také své hry, zejména pokud jde o online tituly, chtějí podporovat co možná nejdéle, aby u nich udrželi fanoušky, kteří jim generují zajímavé příjmy. Zářným příkladem je hit loňského i letošního roku Playerunknown’s Battlegrounds. Hra byla jako hotová vydána 12. prosince 2017, to však neznamená, že na ní autoři přestali pracovat. Naopak, nyní se snaží optimalizovat rozdělení nároků na jednotlivá jádra procesoru, což by mohlo vést k lepšímu výkonu.
Duchovní otec PUBG, Brendan Greene, rozhodně v dohledné době nevidí potenciál ukončení vývoje. Naopak, chce na hře pracovat dalších 20 let. Hráči by tak měli dostávat updaty hry další dvě desítky let, a to ve stejném tempu jako nyní. Je však otázkou, zda se nakonec jejich zájem podaří udržet.
Komentujte