Připravovali cool gangsterku ze světa Star Wars. Vydavatel je zaříznul
Společnost Electronic Arts před pár týdny zavřela studio Visceral Games a rozesmutnila spoustu fanoušků Star Wars. Autoři totiž pracovali na sympaticky vypadající akční adventuře ze světa Hvězdných válek. Pokud hra vůbec kdy vyjde, bude oproti původním plánům výrazně odlišná.
Teď se na světlo světa dostaly některé detaily o příběhu, které jen podtrhují to, o jak moc zajímavý titul v tomto případě hráči přišli. Vývojáři z Visceral Games plánovali původně pirátskou hru, ale v té době akorát Ubisoft vydával podobně laděný Assassin’s Creed IV: Black Flag. Protože se jim zároveň naskytla příležitost využít licenci Star Wars, rozhodli se hru přemístit do vesmíru.
Hráči se přitom měli ujmout postavy, která se podobala známému pašerákovi Hanu Solovi. Jeden z tvůrců projektu k tomu řekl: “Měl to být mix lineární akce, která by na zemi vypadala jako Tomb Raider, ale ve vesmíru jako Assassin’s Creed IV: Black Flag, jen s lodí podobnou Millenium Falconovi. Létali byste vesmírem, mohli vstupovat na jiné lodě, přepadat piráty a dělat další podobné věci.”
Ve stylu Uncharted a Dannyho parťáků
Vývoj ale neběžel zrovna dobře. Svůj díl na tom mělo přeřazení části zaměstnanců studia na projekt Battlefield Hardline, což už tak méně početný tým nemile zasáhlo. K projektu se pak přidala Amy Hennig, jedna z hlavních persón stojících za úspěšným Uncharted. Na její popud byl koncept opět pozměněn. Cílem byl silný lineární zážitek, právě ve stylu Uncharted. Pašerácká tematika měla zůstat, měla však být laděna do podoby Dannyho parťáků.
Hra se vůbec neměla zabývat příběhem jediů a Síly, měla být v tomto směru cíleně přízemní. V popředí měly stát pašeráci, kriminální rodiny a padouši všeho druhu. To vše by bylo časově umístěné mezi čtvrtou a pátou epizodu Star Wars.
Je velkou otázkou, co se s projektem, který byl vyvíjen pod pracovním názvem “Ragtag”, stane teď. Podle všeho byl měl získat prvky otevřeného světa a především multiplayer, což jsou pro Electronic Arts momentálně mocná zaklínadla, bez kterých není schopna vydat snad žádnou hru. Zdá se tedy, že po krachu dalšího podobného projektu – Star Wars: 1313 – se hráči příběhového dobrodružství ze světa Hvězdných válek jen tak nedočkají.
Komentujte