Proč byla chystaná RPG The Elder Scrolls 6 a Starfield oznámena tak dlouho před vydáním? Známe přesné důvody
Svět je plný paradoxů. Byla to právě společnost Bethesda, která kdysi, ku příležitosti oznámení Falloutu 4, vysvětlovala, proč představuje své hry poměrně krátce před jejich samotným vydáním. Jenže v případě titulů Starfield a The Elder Scrolls 6 se Bethesda zachovala přesně opačně. Oznámila obě hry, aniž by z nich cokoliv ukázala a navíc dodala, že jejich vydání je ještě hodně daleko.
Zatímco o Starfield alespoň oficiálně víme, že půjde o singleplayerové RPG, které je navíc dokonce dostupné v hratelné verzi, což nicméně neznamená, že je zralé na brzké vydání, v případě The Elder Scrolls 6 se můžeme jen domnívat, že půjde o singleplayerové RPG ve stylu Skyrimu.
Proč se tedy Bethesda odhodlala ke kroku, který popírá její dosavadní politiku a navíc řadu hráčů pobuřuje? Podle viceprezidenta společnosti Petea Hinese chtěla společnost dát hráčům jasnou zprávu o tom, na čem aktuálně pracuje. Zkrátka chtěla, aby její fanoušci věděli, v jaké fázi se firma zrovna nachází a kam směřuje.
Ať žije singleplayer!
Dalším důvodem bylo v podstatě souběžné oznámení Falloutu 76, což je pro změnu hra, která vyjde už poměrně brzy. Bethesda se podle Hinese obávala, jaká bude reakce fanoušků na zprávu o tom, že v tomto případě půjde o online titul. Přeci jen je komunita srocená kolem značek Bethesdy zvyklá na silné singleplayerové zážitky a teď toto. V tomto ohledu se zástupci firmy opravdu nepletli: spousta hráčů skutečně byla tímto oznámením rozladěná. Oznámení dalších singleplayerových projektů, kterými jsou právě Starfield a The Elder Scrolls VI, mělo fanoušky uklidnit a dát jim jasně najevo, že se Bethesda od své strategie zase tolik neodchyluje.
Komentujte