Prokletou českou hru DayZ opouští její kreativní ředitel. Už mě nepotřebují, říká Brian Hicks
Na oficiálním webu DayZ se objevila překvapivá zpráva. Vývoj hry opouští jedna z nejvýznamnějších postav, kterou je dosavadní kreativní ředitel Brian Hicks. Uvedl, že se cítí v podobné pozici jako kdysi duchovní otec celého projektu, Dean Hall, tedy že už není “déle potřebný”. To nezní jako příliš příjemný rozchod, ale Hicks diplomaticky dodává, že hra je nyní v takovém stavu, v jakém jí vývojářský tým celé roky chtěl mít.
Je otázkou, zda si to samé myslí také hráči, kteří celé roky marně čekají na to, že hra bude konečně dokončena, což se českému vývojářskému studiu Bohemia Interactive stále nedaří. Odchod kreativního ředitele projektu tomu také zřejmě příliš nepomůže.
Nástupcem Briana Hickse na pozici kreativního ředitele vývoje se stane Peter Nespešný, který se na DayZ dlouhodobě podílí v roli jednoho z hlavních designérů.
DayZ čeká v blízké době update na verzi 0.63, která má přinést zcela nový engine, animace a chování zbraní, stejně jako správu inventáře. Stále to však není kýžená hotová verze hry.
Proboha to si tohle někdo zapne v dnešní době ? :-DD DayZ bylo “in” tak před 2 – 3 lety … jinak hra po sto letech stále ve verzi 0.63 a z autorů vypadne, že je v podstatě hotová. To snad ani nemá cenu už komentovat.
Prej je ve stavu ve kterým ji chtěli mít.Je to idiot a článek je propaganda;
on někdo stále čeká na dokončení? no to jsou mi věci XD
Dayz ještě někdo hraje ? I módy na armu mají víc co nabídnout než SA.