První obrázek menu Command and Conquer Remastered. Vývoj běží podle plánu
Vývoj očekávaného remasteru legendární strategie Command and Conquer běží podle plánu. Alespoň pokud budeme vycházet z příspěvku výkonného producenta projektu Jima Vesselly na Redditu. Ten uvedl, že titul opustil předprodukční fázi, která byla poměrně složitá vzhledem k nutnosti zajistit řadu podkladů, a práce na hře začaly na plno.
“Grafický tým Lemon Sky nyní vytváří 4K obsah a Petroglyph každý týden přichází s novými prvky,” píše producent ve svém příspěvku. Multiplayerový mód je podle něj už dokonce hratelný. “Před pár týdny jsme software prezentovali části komunity.” Obecně vzato je přechod do produkční fáze důležitým milníkem každého projektu.
Aktuální post na Redditu využil Vessella mimo jiné k tomu, aby se pochlubil přepracovaným uživatelským rozhraním (viz úvodní foto). Jeho nejdůležitější součástí je menu v pravé části, kde máte pod kontrolou výstavbu, výdaje a jednotky. Design vychází z klasického menu Command & Conquer, ovšem došlo také k úpravám, které mají zajistit příjemnější uživatelský a herní zážitek.
“Byl tu nápad převést tabulky výstavby z Red Alertu 2 a Tiberium Wars do klasického uživatelského rohraní. A to jsme také udělali,” vysvětluje producent s odkazem na obrázek. Menu zahrnuje jednotlivé tabulky pro budovy, pěchotu, stroje a podpůrné jednotky. Aby nebylo třeba tolik scrollovat, nabízí menu hned 18 slotů pro stavbu budv a jednotek.
Fanoušci také jistě rozpoznají, že tlačítka pro mapu, opravy a prodeje byly nahrazeny odpovídajícími ikonami.
Pokud vývoj poběží podle plánu, očekáváme, že bychom se Command and Conquer Remastered mohli dočkat v příštím roce.
Komentujte