Remake The Elder Scrolls: Morrowind ani prvních dvou dílů Falloutu nebude. Hry jsou podle Bethesdy v pořádku v původní podobě
Remaky a remastery jsou v herním průmyslu aktuálně velmi oblíbené a obvykle s sebou přinášejí také otázku, zda nové verze legendárních her překonají ty původní. Případně, jak daleko mohou autoři při přizpůsobování klasické hry modernímu trhu zajít?
Viceprezident Bethesdy, Todd Howard, na to má zajímavý pohled. Na otázku, zda se remaku někdy dočkáme v případě fantastického RPG The Elder Scrolls: Morrowind, odpovídá negativně. Na rozdíl od Skyrimu, který se revitalizace dočkal, totiž Howard vidí mezi Morrowindem a současnou technologií obrovskou propast. Tam, kde by ostatní vycítili příležitost k modernizaci, je viceprezident Bethesdy opatrný. Naopak ve stáří Morrowindu vidí součást jeho identity. Zrekonstruovat zajímavý a zároveň neskutečný svět Vvardenfell by představovalo obrovskou výzvu. Howardovi proto stačí, že je Morrowind zpětně kompatibilní s konzolí Xbox One.
Stejný postoj má jeden z předních mužů Bethesdy k možným remakům prvních dvou dílů Falloutu. “Pokud máte PC, můžete si zahrát Fallout tak, jak je. Domnívám se, že to je přesně tak, jak to má být,” říká Howard.
V tomto ohledu zastupují Bethesdu do značné míry fanoušci. Protože jak pro Morrowind, tak Oblivion vznikají obří fanouškovské projekty, které mají za cíl tyto hry přenést do moderních technologií.
Komentujte