Rocket League se chlubí 38 miliony hráčů. Příští rok přijde hraní napříč platformami
Rok 2017 se chýlí ke konci a nabízí tak prostor k bilancování. Toho využili také autoři oblíbené hry Rocket League, kteří v aktuálním blogu rekapitulují uplynulých dvanáct měsíců.
Přinejmenším statistiky hranosti Rocket League jsou velmi pozitivní. Do hry už se alespoň jednou zapojilo 38 milionů hráčů. Od roku 2015 bylo odehráno přes 2 miliardy partií a to čínská verze hry teprve pomalu opouští betafázi. Pak se dá očekávat další hráčský příval.
Rocket League se velmi dobře podařilo etablovat také na profesionální esportovní scéně, kdy její tvůrci pořádali turnaje RLCS (Rocket League Championship), Universal Open, The X Games a ELEAGUE Cup. Kromě toho si tvůrci chválí port na Nintendo Switch.
Vylepší se problémy se servery
Přestože by si vývojářské studio Psyonix mohlo dát nohy nahoru a počítat zisky, naopak chce na kvalitě herního zážitku ještě zapracovat. V příštím roce se zaměří především na zlepšení serverového výkonu. Hráči si totiž hodně stěžují na problémy se spojením, což může být dáno právě velkým zájmem o hru.
Velkým vylepšením pro Rocket League by mělo být také spuštění funkce cross-play, tedy možnosti spojit se s hráči napříč platformami, na kterých hra běží.
Komentujte